  • 21. Data: 2004-04-16 20:47:13
    Temat: Re: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c5pga0$r9p$1@news.onet.pl...

    > Wez poprawke na nasze miasto ;)
    > Jesli wezmiemy pod uage cene i zakres uslug to w PKO BP tak zle nie jest.
    > Obsluga i jej jakosc to rzecz slaba w tym banku, no ale to rodzimy kapital
    > trzeba wspierac :)

    ja nie opisalem nawet cen i uslug, bo ich za bardzo nie znam. to ten brand
    mnie za bardzo odpycha zeby poznac ;-)
    ale w sumie, to ciezko sie nie zgodzic z tym co piszesz.
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 22. Data: 2004-04-16 21:31:07
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Dlatego jak PKO BP bedzie mialo obsluge przez kanal internetowy + niezbyt
    > wysokie ceny (a takie jszcze powiedzmy ma) to z mila checia tam sobie zaloze
    > konto a zlikwiduja w Millennium. Tylko dlatego, ze moloch jest polski :)

    Pozostaje miec nadzieje, ze pkobp nie pójdzie w ślady pekaosa (z chorą polityką
    cenową i kredytową). Póki co kredyty są dość tanie, ceny umiarkowane. Jeśli to
    sie utrzyma to bank będzie się rozwijał (a nie staczał jak pekaosa) i pozyskiwał
    nowych klientów. Wydaje się, że przy tej skali działania oni nie muszą podnosic
    cen, bo odbiją sobie ilością. Mamy tez na rynku przykład (pekaosa) ktory
    pokazuje czego nie należy robić ;))
    Tak wiec przyszlosc pkobp (pomimo pewnych niewiadomych) wydaje sie byc dobra.
    Ps. szkoda, tylko ze nie sprzedaja FI pko/cs bez prowizji.

  • 23. Data: 2004-04-16 21:42:28
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c5ph1b$96e$1@news.onet.pl...

    > Jednym slowem albo bankowosc prywatna albo elektroniczna. Jako ze na te
    > pierwsza mnie nie stac i raczej (niestety ;) nie bedzie jeszcze dlugo, to
    > zostaje bankowosc elektroniczna.

    wydaje mi sie ze moze nie az tak dlugo Amra.
    mam konto typu private banking w DZ. (wczesniej amer)
    negocjowane oprocentowanie, przesylane analizy ekonomiczne, figury,
    wydarzenia i prognozy codziennie mailem oraz 'na zywo' maile z rynku, zero
    oplat oczywiscie.
    fajni, mili i *naprawde kompetentni* ludzie ktorych znam i ktorzy znaja
    mnie, do ktorych mam numery komorek etc.
    bardzo polecam.

    nie byloby mnie stac na konto tego typu np. w BRE (wiem, bo pytalem)
    ale jak wiemy DZ nie jest to bank zbyt wielki albo rozreklamowany.
    dzieki temu taki 'amra' czy 'nelis' ;-) moze dostac private banking troche
    taniej. wystarczy popytac.
    ja osobiscie jestem z tych uslug baaaardzo zadowolony. i baaaardzo DZ
    wszystkim polecam.
    mysle ze podobnie moze byc w innych nieduzych bankach.

    pozdrawiam,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 24. Data: 2004-04-17 00:34:48
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Pełka" <j...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    > A w kolejce emerytów to stałem ostatnio w Lukasie - ponad rok korzystam
    > Na szczęście obsługa (pracownicy) już z naszych czasów :)

    czyli totalnie niekompetetni i nie wychylajacy sie nawet by miec chec ją
    mieć

  • 25. Data: 2004-04-17 01:04:41
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Zauważ że tam pisze: "Pod koniec tego półrocza PKO BP chce (...)"
    > Chciejstwo w Polsce pospolite, a zapowiedzi było już tyle ...

    jak partia mówi, że weźmie, to weźmie, a jak partia mówi, że da, to mówi !

    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 26. Data: 2004-04-17 07:37:56
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c5p7l4$g8m$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    says...
    W watku <c5p7l4$g8m$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    piszesz...
    |Tak. Coraz lepsza.

    I dlatego traci kielntow? Hm....

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 27. Data: 2004-04-17 08:29:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Poke" <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał w wiadomości
    > In article <c5p7l4$g8m$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    > says...
    > W watku <c5p7l4$g8m$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    > piszesz...
    > |

    > I dlatego traci kielntow? Hm....

    Nie traci tylko zyskuje.
    Sa oficjalne dane.

    --
    Pozdrowienia

  • 28. Data: 2004-04-17 08:30:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:
    > I dlatego traci kielntow? Hm....

    PKO BP? Nie zauwazylem
    Natomiast zauwazylem calkiem spore rozbieznosci w danych z Rzeczpy i
    Parkietu z ostatnich dniach w pzypadku Pekao SA
    Rzepa pisze o 2 mln kont, a Parkiet o.... 2,8 mln :)
    W przypadku PKo BP - ok 4,5 mln

    http://www.PRnews.pl

  • 29. Data: 2004-04-17 15:22:47
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c5qpvf$t1k$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    says...
    W watku <c5qpvf$t1k$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    piszesz...

    |PKO BP? Nie zauwazylem
    |Natomiast zauwazylem calkiem spore rozbieznosci w danych z Rzeczpy i
    |Parkietu z ostatnich dniach w pzypadku Pekao SA
    |Rzepa pisze o 2 mln kont, a Parkiet o.... 2,8 mln :)

    Co oznacza ze PKO podaje dane wyciagniete z kapelusza skoro roznica
    wynosi okolo 33%. To nie jest blad statystyczny to kilka rzedow
    wielkosci. No ale przeciez PKO zyskuje klientow - na papierze.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 30. Data: 2004-04-17 16:33:45
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Poke wrote:

    > Co oznacza ze PKO podaje dane wyciagniete z kapelusza skoro roznica
    > wynosi okolo 33%. To nie jest blad statystyczny to kilka rzedow
    > wielkosci. No ale przeciez PKO zyskuje klientow - na papierze.

    33% to nie jest nawet jeden rząd wielkości...