  • Data: 2002-08-12 19:10:19
    Temat: Re: Inteligo - zwrot podatku
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:aj9004$j8j$1@korweta.task.gda.pl...

    > Tak wiec teraz mozna sobie teoretycznie zaloyć
    > n-liczbe subkont i trzymac na nich 85-89 zl
    > i unikac zupelnie opodatkowania :-)
    >
    > Tylko komu by sie chcialo tyle rachunkow...

    Teoretycznie tak ele jak wszyscy tak zaczna robic to znow cos zmienia, a
    pozatym to bardzo szybko zdrapki sie beda wykanczac, i czy to sie oplaca bo
    odsetki maja mniejsze niz mBank.

    Ale bardziej interesuje mnie czy ktos musial doplacac z tego zaokraglania,
    bo z komunikatu ze strony wynika tylko ze beda oddawac, a ja wczesniej
    dostalem informacje ze moga takze pobrac nalezny podatek.

    Damian P.