  • Data: 2002-08-14 09:25:55
    Temat: Re: Podobna tylko krowa nie zmienia pogladow
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w
    wiadomości news:i7rjluk8s57psrsbnpk4jr5tu1e5h8fp6a@4ax.com...
    > On Tue, 13 Aug 2002 18:14:03 +0200, "Marcin_P" <t...@w...pl> .
    > Obecnie podstawa opodatkowania (a
    Ministerstwa
    z Nr

    > Bede wredny i sie czepie :-)
    > Powinno chyba byc - koncowki ponizej 50gr zaokraglaja w dol a od 50 gr
    > wlacznie) w gore

    Też na to zwróciłem uwagę. Kolejna głupota jest w zdaniu:

    > Ponieważ ostatnio Ministerstwo Finansów oraz Związek
    > Banków Polskich wydały przepisy precyzujące to rozporządzenie

    Jakie PRZEPISY precyzują rozporządzenie MF i jakie umocowanie do
    wydawania PRZEPISÓW ma ZBP ? Autor miał na myśli chyba "instrukcje" lub
    "wyjaśnienia".

    Generalnie Inteligo zniechęca mnie do siebie (dziś nie mogłem wydrukować
    sobie przelewu z kwietnia, bo historia to tylko 3 miesiące) i myślę, że
    po powrocie z urlopu trzeba bedzie z tym zrobić porządek. Szansę
    dostanie BRE ;-).

    BaLab