  • 91. Data: 2003-03-20 22:19:11
    Temat: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> skribis:

    >Oni nie zarobili - to ja tracę ca. 3 PLN rocznie na trzymaniu 100 PLN w
    >Inteligo, a nie w takim Lg np. (różnica obecnie 2.99%)

    Jakto nie zarobili? jezeli dali komus np. kredyt, na np. 13%, to sa do
    przodu jakies 10 zl rocznie :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Spraw by twoja strona pracowala na Ciebie.
    Dochodowy program partnerski:

  • 92. Data: 2003-03-21 08:40:07
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Witek napisał:

    > Bo za wszystko trzeba placic DODATKOWO !!! Przy aktywnym korzystaniu z konta
    > inteligo oplaty pewnie wynosza ok. 15-20zl/mc, co za konto samoobslugowe jest
    > wysoka cena. To juz nawet konto w citi wyjdzie taniej... A w samym pkobp nie
    > trzeba daleko szukac - IMHO juz _oferta_ e-pko jest lepsza niz inteligo
    > (oczywiscie chodzi o sama oferte w sensie TOiP, a nie o calosc).

    No wlasnie "oczywiscie chodzi o sama oferte w sensie TOiP, a nie o
    calosc". Przeciez napisalem "Poza oplatami za wszystko". Czytaj ze
    zrozumieniem.

    Plusy konta w Inteligo:
    1. Bardzo dobrze zrobiona obsluga konta przez www
    2. Sensone zabezpieczenia
    3. Mozliwosc obslugi konta z telefonu komorkowego - aplikacja
    SIMtollkitowa - to akurat tylko dla plusakow
    4. Troche innych przyjemnych drobiazgow

    Nie mowie, ze inne banki czegos takiego nie maja (kazdy ma jakis
    kawalek), ten ma wszystko to, czego potrzebuje. A ze to kosztuje, coz
    nie ma dobrych uslug za darmo, zawsze trzeba pojsc na jakis kompromis.

    Bartol

  • 93. Data: 2003-03-21 08:57:33
    Temat: Re: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie, to Ciebie wali, ale to nie jest bez sensu. Mnie to nie wali i
    > dlatego _nigdy_ nie bede mial tam rachunku.

    Sorry, ze wtrace.

    Pamietasz, jak mBank dawal nagrody wartosci ponad 10 tysiecy zlotych za
    zdobycie 30 klientów?

    To tak tylko, na marginesie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 94. Data: 2003-03-21 09:10:42
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik citi69 napisał:
    > Panowie , nie kopmy juz lezacego. Trzeba przyjac, ze sa osoby które
    > pokochaly ta firme i nic nie zmieni ich opinii.
    > Sam mam konta we wszystkich trzech wirtualnych oraz PKO SA i nie potrafie
    > zrozumiec przywiazania do czegos co stale sie psuje i jednoczesnie twierdzi,
    > ze jest inaczej ;-).
    > Potwierdza sie prawda, ze wystarczy powtarzac w kólko to samo a ktos w to
    > uwierzy - marketing dziala :-))))
    > Mamy demokracje kazdy moze wierzyc w co chce.
    > (ide sprawdzic tabele prowizji bo chce wiedziec ile jutro zaplace za przelew
    > .....)

    Fju, fju, ale zes wywod strzelil. Ten kto nie biega z wywieszonym
    jezorem za darmowymi przelewani i oprocentowaniem wyzszym o 0,1%, jest
    ciemniakiem ulegajacym reklamie. Gratuluje. Zastanow ile tak na prawde
    kosztuje Cie posiadanie 4 kont oraz ciagla kontrola TOiP i procentow
    (nie tylko pod wzgledem finansowym).

    Przy okazji, wielu mi tu zarzuca, ze biore sobie rozne rzeczy do serca.
    Chcialbym Was uspokoic. Nic sobie do serca nie biore. Czesc moich postow
    to czysta prowokacja, czesc to drobne zlosliwosci, czesc oczywiscie jest
    odwzorowaniem moich pogladow. Ktore sa ktore oczywiscie nie powiem. I
    tyle. :-P

    Bartol

  • 95. Data: 2003-03-21 09:12:12
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) skribis:

    >(wiesz ile
    >kosztuje naprawde przelew bank?),

    no ile?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 96. Data: 2003-03-21 09:14:02
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > to czysta prowokacja, czesc to drobne zlosliwosci, czesc oczywiscie jest
    > odwzorowaniem moich pogladow. Ktore sa ktore oczywiscie nie powiem. I

    Jeżeli tak, to Twoje posty trzeba z daleka omijać. Tensor1.

  • 97. Data: 2003-03-21 09:16:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 21, 2003 at 10:10:42AM +0100, Bartol Partol wrote:

> [...]
    >ciemniakiem ulegajacym reklamie. Gratuluje. Zastanow ile tak na prawde
    >kosztuje Cie posiadanie 4 kont oraz ciagla kontrola TOiP i procentow

    Mnie? 10 miesiecznie.

> [...]
    >to czysta prowokacja, czesc to drobne zlosliwosci, czesc oczywiscie jest
    >odwzorowaniem moich pogladow. Ktore sa ktore oczywiscie nie powiem. I

    Spoko, juz Cie zaszufladkowano. Razem z minikiem - wyznawana religia:
    inteligo.

    ;->

    --

    --w

  • 98. Data: 2003-03-21 09:18:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 21, 2003 at 10:12:12AM +0100, l:e:h wrote:

    >w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) skribis:

    >no ile?

    OK, koszty obowiazkowe to sa te grosze dawane za elixira. A faktyczne
    moga byc znaczaco wieksze, ale ja mowilem o tych pierwszych, niejako
    obowiazkowych.

    --

    --w

  • 99. Data: 2003-03-21 09:19:49
    Temat: Re: Re: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 21, 2003 at 09:57:33AM +0100, Wojciech Nawara wrote:

    >Sorry, ze wtrace.
    >
    >Pamietasz, jak mBank dawal nagrody wartosci ponad 10 tysiecy zlotych za
    >zdobycie 30 klientów?
    >
    >To tak tylko, na marginesie.

    Nie generowal spamu.

    A i konto jest bezplatne.

    Takie dwie roznice ...

    --

    --w

  • 100. Data: 2003-03-21 09:21:33
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:

    > Jeżeli tak, to Twoje posty trzeba z daleka omijać. Tensor1.

    Dlaczego? Trzeba jedynie uwazac z odpowiedziami, czytanie niczym nie
    grozi ;-))))

    Bartol