    From: "Skalar" <a...@a...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - zlodziejstwo
    Date: Mon, 4 Feb 2002 14:00:41 +0100

    > Ale ja się z Toba zgadzam! Jeśli bank deaktywuje kartę lub inne usługi, to
    > nie może pobrać za nie opłaty w okresie, którym były nieaktywne!
    >
    > Warunek - nie mogą być aktywne nawet jeden dzień w danym okresie
    > rozliczeniowym! Inaczej zostanie pobrana opłata.

    Ale przecież trzeba mieć na uwadze, że nowa TOiP obowiązuje od 15 lutego.
    A więc jeżeli ktoś ma okres rozliczeniowy np. do 27 dnia każdego miesiąca, i
    np. dzisiaj (4 lutego) wyśle wypowiedzenie umowy, które trafi do Inteligo
    przed 15 lutego, to IMHO bank nie może zainkasować prowizji za kartę.
    Bowiem pomimo iż karta była aktywna przez około połowę okresu
    rozliczeniowego, to w tym czasie obowiązywała przecież stara TOiP.
    Jeżeli Inteligo ma inne zdanie, to ten bank już mnie niczym nie zaskoczy
    :-(((

    Pozdrawiam
    Arek