    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - zlodziejstwo
    Date: Mon, 4 Feb 2002 11:20:08 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@pe210.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    news:a3lm5f$8hh$1@news.tpi.pl...

    > Rece juz mi opadaja. Karta jest tu szczegolnym przypadkiem, bo w umowach
    > banki najczesciej sobie zastrzegaja, ze mowa ja zablokowac bez podania
    > przyczyn, ale w przypadku ktory zorpatrujemy wyglada to nieco inaczej.
    > Skladam wypowiedzenie umowy 30 dnia x miesiaca, bank blokuje karte 21 za
    > kolejny miesiac oplaty pobrac juz nie powinien jesli to zrobi to bez
    > skrupolow mozna uzyc slowa ktora znajduje sie w tytule.

    Owszem. Za rozpoczęty okres rozliczeniowy bank pobiera opłatę. Mimo, że
    karta nie był aktywna przez cały ten okres.

    Jeśli wypowiedzenie byłoby powiedzmy roczne, to za restę okresu NIE MOŻE
    pobrać tej opłaty,l gdyż usługa nie była aktywna w żadnym momencie danego
    okresu rozliczeniowego...

    Teraz chyba dorze Cię zrozumiałem. :)

    > Natomiast problem na ktory chcialem zwrocic uwage jest nieco szerszy. Bank
    > chwili otrzymania wypowiedzenia przestaje sie wywiazywac z obowiazujacej
    > umowy.

    Nie, regulamin jest integtralną częścią umowy. Akceptujesz go.
    A regulamiun, czyli także UMOWA mówi o blokadzie dostępu w takim wypadku.
    Jedynie dostępu - bank nie zaprzestaje świadczenia usług.

    > Jezeli zwroce sie do banku po 29 dniach od zlozenia wymowienia i
    > zlece wykonanie przelewu to banku MUSI go zrealizowac, bo umowa ciagle
    > obowiazuje.

    Ale zgodziłeś się akceptując regulamin, że bank nie wykona takiej dospozycji
    w okresie wypowiedzenia.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara