  • 1. Data: 2006-07-26 07:02:27
    Temat: Inteligo - weryfikacja przy zakladaniu konta
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Witam.
    Bardzo sie zdziwilem otwierajac konto w Inteligo. Oprocz podania
    danych w formularzu na stronie www, weryfikacji pozniej tychze danych
    przez jegomoscia z infolinii (swoja droga kolega 'jechal' z pytaniami
    jak automacik szybkostrzelny) i szybkim (doslownie na kolanie)
    podpisaniu umowy dostarczonej przez kuriera ( z jego strony nie
    nastapila zadna weryfikacja moich dokumetow tozsamosci - chlopak
    spieszyl sie bardzo...) stalem sie dumnym posiadaczem w/w konta.
    I jak ma tu byc dobrze, jezeli chodzi np. o wyludzanie pieniedzy
    przez oszustow kredytowych, aukcyjnych itd.?
    Szczerze powiedziawszy jestem zdziwiony az tak wielka indolencja
    Inteligo - a moze nie powinienem?

    Sebastian S.

  • 2. Data: 2006-07-26 07:03:53
    Temat: Re: Inteligo - weryfikacja przy zakladaniu konta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Seba wrote:
    [...]

    > Szczerze powiedziawszy jestem zdziwiony az tak wielka indolencja
    > Inteligo - a moze nie powinienem?

    Powinieneś, ale na kuriera.

    KJ

  • 3. Data: 2006-07-26 09:01:14
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    .

    > jak automacik szybkostrzelny) i szybkim (doslownie na kolanie)
    > podpisaniu umowy dostarczonej przez kuriera ( z jego strony nie
    > nastapila zadna weryfikacja moich dokumetow tozsamosci - chlopak

    To jest dosc powszechne w inteligo obecnie - juz kolejny raz slysze o braku
    weryfikacji przez kuriera. Jak zakladalem sobie konto - kurier sprawdzal
    mnie dokladnie ale to bylo wiele lat temu, kiedy Inteligo bylo stand-alone.

  • 4. Data: 2006-07-26 09:23:09
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Wed, 26 Jul 2006 11:01:14 +0200, Ghost wrote:

> [...]
    > mnie dokladnie ale to bylo wiele lat temu, kiedy Inteligo bylo stand-alone.

    Ja z kolei zakładałem konto w Inteligo jakoś tydzień albo dwa temu i pani
    kurier zażądała dowodu i porównywała dane, więc to pewnie raczej zależy od
    danego kuriera, nie od banku.

    Michał

  • 5. Data: 2006-07-26 10:13:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Seba wrote:
    > [...]
    >
    > Powinienes, ale na kuriera.

    Hm, a jak to jest "na kuriera"?

    ;-)

    Sebastian S.

  • 6. Data: 2006-07-26 10:15:44
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > wiec to
    > pewnie raczej zalezy od danego kuriera, nie od banku.

    To jest oczywiste - winny jest kurier. Jednak latwosc z jaka da sie
    zalozyc konto na nie swoje dokumenty jest naprawde dziwna.

    Sebastian S.

  • 7. Data: 2006-07-26 10:27:34
    Od: "Ghost" <...@...com>

    .

    > Hm, a jak to jest "na kuriera"?
    >
    > ;-)

    Z listem w zebach ;-)

  • 8. Data: 2006-07-26 10:28:13
    Od: "Ghost" <...@...com>

    .

    > To jest oczywiste - winny jest kurier. Jednak latwosc z jaka da sie
    > zalozyc konto na nie swoje dokumenty jest naprawde dziwna.

    No to moze jednak nie kurier - skoro on tak latwo zawodzi, to chyba jednak
    procedura (albo cos innego) nie taka, jak trzeba.

  • 9. Data: 2006-07-26 19:14:53
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    Seba napisał(a):

    > To jest oczywiste - winny jest kurier. Jednak latwosc z jaka da sie
    > zalozyc konto na nie swoje dokumenty jest naprawde dziwna.

    A jak pójdziesz do banku "marmurowego", to czy ktokolwiek bardziej
    zweryfikuje Twój dowód osobisty? Mógłbyś być praktycznie niepodobny do
    osoby na zdjęciu, a i tak udałoby Ci się bez większych problemów założyć
    konto.

    --
    Wiktor

  • 10. Data: 2006-07-26 20:01:46
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Wiktor" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ea8ev9$fag$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zweryfikuje Twój dowód osobisty? Mógłbyś być praktycznie niepodobny do
    > osoby na zdjęciu, a i tak udałoby Ci się bez większych problemów założyć

    Ale przynajmniej beda udawac (wezma dowod do reki) co juz paru gosci
    zniecheci do kantu.