  • 1. Data: 2006-07-25 20:38:24
    Temat: kk nie aktywowana ;-)
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    witam

    otrzymalem wlasnie kk ciekawi mnie czy jezeli jej nie aktywuje (nie bede z
    niej korzystal)
    to czy po jej wygasnieciu bank automatycznie wygeneruje mi i przesle kolejna
    kk?

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2006-07-25 20:43:00
    Temat: Re: kk nie aktywowana ;-)
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niej korzystal)
    > to czy po jej wygasnieciu bank automatycznie wygeneruje mi i przesle

    Jaki bank?

  • 3. Data: 2006-07-25 20:50:07
    Od: "v3wi" <v...@i...net.pl>

    Czyżby "darmowy" kredyt z GE i zapomniałeś zaznaczyć we wniosku, że nie
    chcesz karty? ;))))

  • 4. Data: 2006-07-25 20:58:13
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    nic z tych rzeczy, rozwazanie czysto teoretyczne, gdyz wlasnie otrzymalem kk
    i jakos nie spieszy mi sie z jej aktywacja....nie chce czekac 2 lat, aby sie
    przekonac czy bank wygeneruje mi kolejna (platna juz) karte ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-07-25 21:55:30
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > nic z tych rzeczy, rozwazanie czysto teoretyczne, gdyz wlasnie otrzymalem
    > kk i jakos nie spieszy mi sie z jej aktywacja....nie chce czekac 2 lat,
    > aby sie przekonac czy bank wygeneruje mi kolejna (platna juz) karte ;-)

    Niech umowe przeczyta.

  • 6. Data: 2006-07-25 23:56:45
    Od: "v3wi" <v...@i...net.pl>

    > nic z tych rzeczy, rozwazanie czysto teoretyczne, gdyz wlasnie otrzymalem
    > kk i jakos nie spieszy mi sie z jej aktywacja....nie chce czekac 2 lat,
    > aby sie przekonac czy bank wygeneruje mi kolejna (platna juz) karte ;-)

    Zapewne automat Ci wygeneruje nową, chociaż jeśli nie skorzystasz z niej ani
    razu to może i nie.. Nie wiadomo jaki bank, jaka umowa.. Powróżyć z fusów?
    ;)))

    Piotr

  • 7. Data: 2006-07-26 04:57:22
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > otrzymalem wlasnie kk ciekawi mnie czy jezeli jej nie aktywuje (nie bede z
    > niej korzystal)
    > to czy po jej wygasnieciu bank automatycznie wygeneruje mi i przesle
    > kolejna kk?

    Ważne jest to czy umowa została podpisana czy tez nie. Jak podpisana to bank
    wygeneruje.

    Darek

  • 8. Data: 2006-07-26 06:21:59
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Ważne jest to czy umowa została podpisana czy tez nie. Jak podpisana to bank
    > wygeneruje.
    >
    > Darek

    Niekoniecznie. Z własnych doświadczeń: miałam nieaktywowaną kartę w BPH. Nie
    wygenerowali nowej. Musiałam się upomnieć. ;)

    Viola

  • 9. Data: 2006-07-26 06:55:32
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    umowe przeczytal i podpisal, ale mialem juz kiedys taka akcje w mBanku, byla
    to karta do eMaxa (jeszcze wtedy za darmo), zamowilem ja, ale nigdy nie
    korzystalem i nie aktywowalem no i z lekka sie zdziwilem jak mi przeslali
    kolejna, ale nie moglem jej aktywowac, bo nie aktywowalem poprzedniej i byla
    z tym mala jazda

    aktualnie otrzymalem karte z Fortisa i poki co lezy sobie nieaktywna, banki
    w umowach, TOiP itp. zastrzegaja, ze bedzie generowana nowa karta, ale
    jezeli nie aktywowalo sie starej to jest to dosc szczegolny przypadek i
    trudno powiedziec jak sie bank zachowa

    BTW
    ciekawostka, Fortis przeslal mi formularz, w ktorym mialem sie zgodzic na
    potracenie zadluzenia z wynagrodzenia, bardzo wyraznie sie na to nie
    zgodzilem, ale mimo wszystko bank mi karte przeslal ;-)

    pozdr.
    RobertS