  • 1. Data: 2004-01-02 12:39:33
    Temat: Inteligo - serwis sms
    Od: "Arczi777" <a...@o...pl>

    Cześć

    Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem konta Inteligo
    przeniosłem się z PKO BP student :)))

    czy jest możliwość ustawienia żeby po każdej transkakcji na moim koncie był
    przesyłany smsik na moja komórke ?
    no i ile sięza to płaci ( konto indywidualne)

    aha i jeszcze jedno:
    powiedzcie dlaczego oprocentowanie stałe w lokacie 1-miesięcznej (3,55%)
    jest wyższe niż w 3-miesięcznej (3,45%)
    po wyliczeniu bardziej mi sięopłąca złożyć kaskę 3 razy po 1 miesiąc niż raz
    na 3
    Czy ja czegoś nie rozumiem ????

    Dzięki za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Arczi

  • 2. Data: 2004-01-02 13:02:26
    Temat: Re: Inteligo - serwis sms
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Arczi777 napisał:

    > czy jest możliwość ustawienia żeby po każdej transkakcji na moim koncie był
    > przesyłany smsik na moja komórke ?
    > no i ile sięza to płaci ( konto indywidualne)

    -> http://inteligo.pl/

    Grupa nie służy do powtarzania podstawowych
    informacji zawartych na stronach danego banku.

    Szy.

  • 3. Data: 2004-01-02 13:11:49
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    www.inteligo.pl nie gryzie.

> [...]
    > jest wyższe niż w 3-miesięcznej (3,45%)
    > po wyliczeniu bardziej mi sięopłąca złożyć kaskę 3 razy po 1 miesiąc niż

    Bo po tym miesiacu moga obnizyc oprocentowanie lokat 1-miesiecznych do np.
    3,35%, a na 3-miesiecznej bedziesz mial przez caly czas 3,45%.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2004-01-02 13:14:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Arczi777 napisał:
> [...]
    > przesyłany smsik na moja komórke ?
    > no i ile sięza to płaci ( konto indywidualne)

    Musisz zadzwonic zeby aktywowac. Serwis SMS kosztuje niecale 5 zl
    miesiecznie.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-01-02 13:15:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]

    > przeniosłem się z PKO BP student :)))

    > czy jest możliwość ustawienia żeby po każdej transkakcji na moim koncie

    Jest

    > no i ile sięza to płaci ( konto indywidualne)

    Wszystkie oplaty w Inteligo mieszcza sie na jedej stronie A4
    (maczkiem...;-). Zajrzyj do zakladki "Ile to kosztuje" na stronie www

    > aha i jeszcze jedno:
    > powiedzcie dlaczego oprocentowanie stałe w lokacie 1-miesięcznej (3,55%)
    > jest wyższe niż w 3-miesięcznej (3,45%)

    Bo zarzad Inteligo tak postanowil.

    > po wyliczeniu bardziej mi sięopłąca złożyć kaskę 3 razy po 1 miesiąc niż
    raz
    > na 3

    O ile w tym czasie nie spadnie oprocentowanie 1-miesieczne
    Gdyby spadalo i w kolejnych miesiacach mialbys: 3,55% 3,40% 3,20% to gdzie
    bys wiecej dostal odsetek. Policz sam.

    > Czy ja czegoś nie rozumiem ????

    Funkcjonowania bankow?
    ;-)