  • Data: 2021-04-28 17:46:29
    Temat: Re: Inteligo rozwiązuje umowy.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 20 kwietnia 2021 o 18:42:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Żeby to zrobić dobrze, trzeba by sporo w papierach pogrzebać. Nie wiem
    > czy mam czas :(

    Za dawnych dobrych studenckich czasów, gdy z newsów czytałem tylko p.r.h.n. (i w
    ogóle pojawiały się tam wtedy posty), bo innych się nie dało z uwagi na ilość ruchu,
    zgadało się nam z kolegą właśnie o usenecie - a na moje pytanie: "To Ty masz czas
    czytać grupy dyskusyjne?" odpowiedział: "Lepiej mnie zapytaj, czy mam czas na
    cokolwiek innego!" ;>