  • Data: 2021-04-17 01:28:15
    Temat: Re: Inteligo rozwiązuje umowy.
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie inteligo potrzebne mi jest jako drugi backup - choć ostatnio ujawniła się
    jeszcze jedna przydatna funkcjonalność - mają to "mojeID", które na różnych stronach
    państwowo/rządowych działa analogicznie jak logowanie profilem zaufanym i przydaje
    się, gdy trzeba się gdzieś tak zalogować na nie do końca zaufanym komputerze.

    Moje jedyne konto z kartą zdrapką :D
    Debetówka podwiązana do różnych drobnych płatności typu netflix, spotify
    itd... akurat stówka z okładem aby za karte nie płacić ;)
    Konto mam od samego początku - chyba było to e-pko z takim niebieskim
    kalkulatorkiem/tokenem :)

    Też na początku korzystałem z pośrednictwa dostępu do epuap,
    ale później postanowiłem się "odwiązać", a żeby nie ganiać do UW
    zweryfikowałem się podpisem kwalifikowanym

    Pozdro