eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowy › Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!news.elsat.net.pl!
    not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Date: Tue, 29 Mar 2005 13:09:40 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 41
    Message-ID: <d2bd1k$e52$1@news.elsat.net.pl>
    References: <d2baan$m78$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1112094581 14498 217.173.163.135 (29 Mar 2005 11:09:41
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Mar 2005 11:09:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d2baan$m78$1@news.dialog.net.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0512-2, 2005-03-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:341884
    [ ukryj nagłówki ]

    Szymon napisał(a):
    > 17 marca wysłałem polecony do Inteligo z dyspozycją zamknięcia rachunku i
    > przelania całości środków na Lukasa. Według par. 18 pkt 4 Regulaminu
    > prowadzenia konta, bank powinien zablokować dostęp do rachunku.

    Owszem, ale gdzie jest napisane, że blokuje pierwszego dnia okresu
    wypowiedzenia? :-)

    > Nadal się
    > jednak swobodnie loguję.
    > Gdy zapytałem mailem co się dzieje - odpowiedziano
    > mi, że par. 18 pkt 1 mówi, iż okres wypowiedzenia liczy się od daty
    > OTRZYMANIA pisma przez Bank.

    No i słusznie. Co bank ma obchodzić co z listem robi poczta.

    > Teraz pytanie za 100 punktów: jak mam sprawdzić
    > czy udowodnić, że Bank pismo otrzymał?

    Sprawdzić: zadzwonić i spytać
    Udowodnić: przed sądem, dowód nadania poleconego + ew. ZPO

    > Zasugerowano mi albo dzwonienie na
    > infolinię (na której i tak nic nie załatwię, oprócz wysokich kosztów),

    Co znaczy "nic nie załatwię oprócz wysokich kosztów"?

    > albo
    > ponowne przesłanie pisma za potwierdzeniem odbioru (koszty+bank zawsze może
    > go nie podjąc, tudzież poleży sobie nawet 14 dni przed podjęciem itp).

    Czy Ty czasem nie układasz spiskowej teorii dziejów?

    > Czy ktoś wie jak "poznać", iż bank dostał pismo,

    j/w

    > tudzież jak zmusić Inteligo
    > (PKO BP) do wypisania mnie z grona swoich klientów?

    Wysłać wypowiedzenie listem poleconym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1