eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo rezygnacja › Re: Inteligo rezygnacja
  • Data: 2002-05-22 18:39:28
    Temat: Re: Inteligo rezygnacja
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, w wiadomości z dnia Wed, 22 May 2002 16:01:46 +0200, od
    "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisano:


    >Jeśli jesteś tego aż taki pewien, to znaczy, że masz informacje badziej
    >pewne, niż u samego źródła... Pracujesz tam?

    Samo źródło jest już teraz pewne. Wcześniej co konsultant to inna
    odpowiedź. A już całkiem różna od tego co Ty z info@ dostawałeś Teraz
    wszyscy zgodnie. To 0- 800 to całkiem w porządku sprawa. Kilka
    telefonów za friko i już wiadomo czy sprawa pewna, czy ciągle "prawie
    na pewno".
    Co zauważyłem: ważne są pytania. Jak się spytam "Co tam Panie w
    polityce" to odkładam słuchawkę i nic nie wiem. Jak się spytam "Po
    jakim czasie od momentu kiedy otrzymacie mój formularz zamknięcia
    konta rachunek będzie już nieaktywny?" otrzymuję odpowiedź: "Taka
    zmiana wykonywana jest u nas maksymalnie w czasie 24h" (a że w 10 %
    przypadków po krótkim trybie oczekiwania mi nie przeszkadza, to "one
    by one" jest całkiem spoko)

    jahckal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1