  • 1. Data: 2002-06-19 06:38:29
    Temat: Inteligo - pytanie
    Od: "MarrBarr" <m...@w...pl>

    Witam,

    czy ktoś z grupowiczów miał problem i zastanawiał się czy wpłata jakieś
    większej gotówki np. do Inteligo ma sens ? Czy aby na pewno kiedyś ten bank
    nie upadnie i oszczędności zostaną utracone ?
    Czy jest jakaś gwarancja, że tak nie będzie ?
    Słyszałem coś o funduszach gwarancyjnych...

    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2002-06-19 09:00:23
    Temat: Re: Inteligo - pytanie
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    http://www.bfg.pl/

  • 3. Data: 2002-06-19 09:06:21
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "MarrBarr" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie upadnie i oszczędności zostaną utracone ?
    > Czy jest jakaś gwarancja, że tak nie będzie ?
    > Słyszałem coś o funduszach gwarancyjnych...

    A proszę :
    http://www.bfg.pl/gwarancje/index.html

  • 4. Data: 2002-06-19 09:15:39
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "MarrBarr" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    bank
    > nie upadnie i oszczędności zostaną utracone ?

    A czy wpłacając pieniądze do Citi, Multi, Millenium czy Pekao nie
    zastanawiałeś się, że banki te kiedyś upadną?

    pzdr

    MW

  • 5. Data: 2002-06-19 16:09:52
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > nie upadnie i oszczędności zostaną utracone ?
    > Czy jest jakaś gwarancja, że tak nie będzie ?
    > Słyszałem coś o funduszach gwarancyjnych...

    Naturalnie, ze upadnie, jak kazdy bank dzialjacy w tym kraju. Inteligo ma
    upasc 1 lipca, tak wiec masz czas na wplacenie kasy.

  • 6. Data: 2002-06-19 16:47:59
    Od: "MarrBarr" <m...@w...pl>

    > Naturalnie, ze upadnie, jak kazdy bank dzialjacy w tym kraju. Inteligo ma
    > upasc 1 lipca, tak wiec masz czas na wplacenie kasy.

    taaa