  • 1. Data: 2002-06-18 23:27:26
    Temat: Jakie rozwiązanie....??
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Witam ponownie....
    Mam pytanie: co ma zrobić pracownik, który np. działając w dobrej wierze
    (tzn. sprawdził dowód osobisty i dane zeń się zgadzały a zdjęcie było
    podobne do osoby wypłacającej...) wypłaciła klientowi pieniądze w banku, a
    potem okazuje sie, że kasę wypłacił oszust...? Kto wtedy ponosi
    odpowiedzialność ??? I jeśli odpowiedzialny jest pracownik - to jakie
    konsekwencje poniesie...?
    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 2. Data: 2002-06-18 23:29:35
    Temat: Re: Jakie rozwiązanie....??
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    sorry za literówki

  • 3. Data: 2002-06-23 22:40:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Piotr M." <m...@g...pl> writes:

> [...]
    > podobne do osoby wypłacającej...) wypłaciła klientowi pieniądze w banku, a
    > potem okazuje sie, że kasę wypłacił oszust...?
    Wielkiego wyboru nie ma.

    > Kto wtedy ponosi
    > odpowiedzialność ???

    Przestepca... A w banku nikt, jesli pracownik dzialal zgodnie z procedurami.

    > I jeśli odpowiedzialny jest pracownik - to jakie
    > konsekwencje poniesie...?

    Musi zaplacic odszkodowanie bankowi - tu akurat szkoda jest latwa do
    obliczenia.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator