  • 1. Data: 2002-06-18 19:45:51
    Temat: Raiffeisen mięknie ? ;-)
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Swego czasu chciałem uzyskac KK z Raiffeisena. Niestety wszystko rozbiło
    się o to, że pracuję na umowę o dzieło. Od takich ludków bank chciał
    jakiś stos dokumentów w rodzaju kopii PIT-a z US,sterty umów bieżących i
    jeszcze parę innych.
    Dziś sobie kontrolnie zadzowniłem do Raiffeisena. I wg pani wystarczy:
    Pit-8B,umowy bieżące lub zaświadczenie o zarobkach wypełnione przez
    szefa(minus: na druczku banku), i r-k za telefon.
    Może się skuszę ?

    KJ

    --
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek