  • 11. Data: 2006-01-06 06:58:59
    Temat: Re: Inteligo - prosze o pomoc
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    news:slrndrqvrm.gjb.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    > Dnia Thu, 5 Jan 2006 21:08:19 +0100,
    > osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...com>

    > Otóż to: a dlaczego zlikwidowała ? No chyba że w oddziałach z posem
    > wypłaty z superkonta będą również za zero PLN.

    Jak na to wpadles, Watsonie?
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2006-01-06 07:13:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2006 07:58:59 +0100,
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak na to wpadles, Watsonie?
    > ;-)
    Chyba nie rozumiem, do czego zmierzasz.
    Ja rozumiem to tak, że małżonka jedego z przedpiśców, zlikwidowała
    superkonto, i przeniosła się do Inteligo, w związku z opłatami.
    Ty nagle wyjechałeś, że źle zrobiła, bo ...
    Możesz wyjaśnić jak krowie na miedzy dlaczego źle ?
    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 13. Data: 2006-01-06 08:16:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Dnia Fri, 6 Jan 2006 07:58:59 +0100,
    > osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...com>

    > Chyba nie rozumiem, do czego zmierzasz.

    Za bardzo sie glebi doszukujesz...;-)
    Po prostu dodalem informacje.

    > Ja rozumiem to tak, że małżonka jedego z przedpiśców, zlikwidowała
    > superkonto, i przeniosła się do Inteligo, w związku z opłatami.

    ja tez

    > Ty nagle wyjechałeś, że źle zrobiła, bo ...

    A gdzie napisalem ze zle?
    Jak mogla zle zrobic skoro zrobila to samo co ja pare lat temu? ;-)

    Uznalem za celowe uscislic, ze zawezila sobie przez to zakres miejsc
    dostepnych do bezprowizyjnych wyplat bo wydawalo mi sie ze autorowi to
    umknelo.
    Przy superkoncie ma (jeszcze, do konca lutego) dostepne za darmo WSZYSTKIE
    kasy oddzialow PKO BP, przy koncie Inteligo ma dostepne TYLKO placowki z
    POSem a w tych placowkach TYLKO kasy wyposazone w POS.

    --
    Pozdrowienia