  • Data: 2004-03-10 15:59:47
    Temat: Re: Inteligo próbuje mnie naciągnąć :-(
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    archeea wrote:
    > Pewnie każdej dużej
    > instytucji zdarzają się wpadki... zwykłe statystyczne błędy tyle że w
    > tym przypadku w raczej nieprzyjemnym kontekście

    Statystyka to czysta abstrakcja - do czasu aż przytrafi się tobie.
    Zdziwiłbyś się jak bardzo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    > tak na marginesie jestem ciekaw, czy byłbyś taki
    > dociekliwy, gdyby błędnie przelali ci np. 2 tysie :)?

    Może trudno ci uwierzyć ale byłbym.
    Zawsze się pilnuję żeby spłacać swoje długi - dlatego tak mnie złości jeżeli
    ktoś wypisuje brednie twierdząc że jest inaczej.

    > Po co ci to?

    Ano żeby ta zmniejszyć tą "statystykę". Kropla drąży skałę ;-)