  • Data: 2004-03-10 14:44:13
    Temat: Re: Inteligo próbuje mnie naciągnąć :-(
    Od: "archeea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czym właściwie ty się tak przejmujesz :)!!!? Pewnie każdej dużej instytucji
    zdarzają się wpadki... zwykłe statystyczne błędy tyle że w tym przypadku w
    raczej nieprzyjemnym kontekście (windykacja wierzytelności). tak na marginesie
    jestem ciekaw, czy byłbyś taki dociekliwy, gdyby błędnie przelali ci np. 2
    tysie :)? Poza tym jak rozumiem w kontekście wszystkich opinii z listy, jeszcze
    cie nikt nie zwindykował. Sam nawet napisałeś że bank zadzwonił z
    wyjaśnieniami. Wątpie żebyś coś tym załatwił, co najwyżej zwolnią przez Ciebie
    jakiegoś szeregowego pracownika, tego który popełnił błąd. Po co ci to?