  • Data: 2004-03-11 21:24:22
    Temat: Re: Inteligo próbuje mnie naci?gn?ć :-(
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik na L4 wrote:

    > Grunt to "NAROBIĆ DYMU BEZ WZGLĘDU NA KOSZTY" ... A rób ;) ... Będzie
    > wesoło ... Beknie jednostka w postaci paninki zarabiającej grosze w
    > inteligo ... ty będziesz w pełni usatysfakcjonowany, że załatwiłes
    > pannie robotę w MC Donaldzie ;) Jestem za ! A nawet przeciw ... !
    >
    > Nastąpił błąd ... Ktoś się trzepnął ... Wielce stratny nie jesteś...na
    > te 4 PLNy ... No tak ... Choć pewnie to wielki grosz dla ciebie ...
    >
    > "Jakim prawem jakieś Ultimo" ma moje dane ... Przecież jest GIODO !
    > Jest Pan bóg ... !

    Widzę że nudzisz się na tym chorobowym bo strasznie cię ten wątek
    zainteresował ;-) Powrotu do zdrowia życzę.
    Ale do rzeczy. Jestem zirytowany faktem, że ktoś wypisuje bzdury twierdząc
    że jestem nieucziwym dłużnikiem.
    Czy ta irytacja cię dziwi?
    Czy uważasz że to normalne że wysyła się do ludzi nieuzasadnione żądania
    przysłania pieniędzy?
    Czy będąc w dowolnej firmie/urzędzie jesteś taki wyrozumiały dla "paninki
    zarabiającej grosze"? Powie ci: "we no przyjdź jutro, bo ja sie nie znam!" i
    ty przyjchodzisz?

    jeszcze raz zdrowia życzę
    Bogdan