    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo próbuje mnie naciągnąć :-(
    Date: Mon, 8 Mar 2004 19:35:12 +0100

    blad wrote:

    > popros najpierw BIK żeby ci wydrukowali o mają o tobie (wpisy banków)
    > i PKOBP-inteligo na pismie, zeby zeznali o co tu chodzi, skoro nie
    > miales u nich nigdy debetu. Może pkobp grzecznie samo nareperuje
    > szkody :-) *** blad ***

    Z BIKu mam odpowiedź ze stycznia, zamówiłem ją z zupełnie innego powodu. Tam
    są tylko dwa zapytania z Multibanku w związku z kredytem odnawialnym i kartą
    kredytową - nie ma nawet jeszcze wpisu o karcie która została wydana w
    listopadzie. Nic z PKO BP.
    Do PKO BP oczywiście napiszę, załączę kopie tego śmiesznego listu z Ultimo i
    potwierdzenia przelewu środków z zamykanego konta na konto w mBanku.
    Uprzejmie się zapytam jak to mogło się stać że moje dane zostały przekazane
    do Ultimo, i podzielę się wątpliwościami czy jako praworządny obywatel nie
    mam obowiązku zawiadomić GIODO o fakcie popełnienia wykroczenia.
    Zrobię to w wolnym czasie i za własne pieniądze wyślę poleconym. Mam jednak
    wątpliwość, czy bank nie powinien zajmować się bajzlem we własnej
    księgowości na własny koszt?

    Bogdan B.