    From: Stasio Podróżnik na L4 <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo próbuje mnie naci?gn?ć :-(
    Date: Thu, 11 Mar 2004 21:14:33 +0100

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Zażądaj odszkodowania. Tak 50 tysięcy złotych. Zupełnie serio.

    Tia ... I trabanta z pozłacanymi felgami ...

    Grunt to "NAROBIĆ DYMU BEZ WZGLĘDU NA KOSZTY" ... A rób ;) ... Będzie
    wesoło ... Beknie jednostka w postaci paninki zarabiającej grosze w
    inteligo ... ty będziesz w pełni usatysfakcjonowany, że załatwiłes
    pannie robotę w MC Donaldzie ;) Jestem za ! A nawet przeciw ... !

    Nastąpił błąd ... Ktoś się trzepnął ... Wielce stratny nie jesteś...na
    te 4 PLNy ... No tak ... Choć pewnie to wielki grosz dla ciebie ...

    "Jakim prawem jakieś Ultimo" ma moje dane ... Przecież jest GIODO ! Jest
    Pan bóg ... !

    Jak dla mnie zachowanie w stylu panienek z debilnego biura numerów ERA
    GSM ...

    Pracuje tam sam debil (a raczej tworzy procedury) ... Dostałem sesemesa
    o treści "Zaje*ie cie jutro na ul. Jagiellonskiej" ...
    No ok ... Bylem ciekawy , czy oplaca sie skladac zawiadomienie do prok
    rej o popelnieniu przestepstwa ... Dzwonie do BOK ERA GSM ... Pytam :
    Czy numer XXX XXX XXX to karciak , czy Abonament ...

    I tu zaczely sie pokrzykiwania "Ta panie, GIODO , Ustawa, Sierpień, 97
    rok, GIODO , PRAWO " ...

    W ****** się wam poprzewracało ;)

    Pozdrawiam serdecznie ...

    --