  • 1. Data: 2004-12-30 21:29:45
    Temat: Inteligo problem z wyświetleniem strony
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

    Witam Nie wyświetla mi strony inteligo a tym samym nie moge korzystać z
    konta. Też macie podobnie? Czy to tylko tak u mnie . Reszta netu śmiga bez
    zarzutu.
    Pzdr. Radek

  • 2. Data: 2004-12-30 21:41:10
    Temat: Re: Inteligo problem z wyświetleniem strony
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Radix" <r...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Nie wyświetla mi strony inteligo a tym samym nie moge korzystać z
    > konta. Też macie podobnie?

    Nie.
    Mamy normalnie

    > Czy to tylko tak u mnie

    Nie wiem.

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-12-30 22:04:11
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    | Nie.
    | Mamy normalnie

    Hmmm wyczyściłem historie próbowałem wejść np z linka na stronie
    WWW.PKOBP.PL i róźne inne i nadal nie działa. Pierwszy raz coś takiego mi
    sie przydażyło.
    Dziwna sytuacja.

  • 4. Data: 2004-12-30 22:31:47
    Od: "Zbigniew Kleniewski" <...@...pl>

    > Witam Nie wyświetla mi strony inteligo a tym samym nie moge korzystać z
    > konta. Też macie podobnie? Czy to tylko tak u mnie . Reszta netu śmiga
    > bez

    Umnie to samo.Korzystam z neostrady.

  • 5. Data: 2004-12-30 22:42:37
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Kleniewski" <...@...pl> napisał w wiadomości

    | Umnie to samo.Korzystam z neostrady.

    Ja mam radiówkę po adsl. Pytałem znajomych jednym ładuje się strona innym
    nie. Sciągnałem nawet Firefoxa i na nim też nie ładuje ;-(

  • 6. Data: 2004-12-30 22:53:21
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Slawek Kos* napisał(a):

    > --
    > Pozdrowienia
    > --
    > Slawek Kos ---> s...@p...com

    Totalne OT ale masz niepoprawny delimiter.

    Gree

  • 7. Data: 2004-12-30 22:55:22
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Ja mam radiówkę po adsl. Pytałem znajomych jednym ładuje się strona innym
    > nie. Sciągnałem nawet Firefoxa i na nim też nie ładuje ;-(

    a przez proxy?
    np. w3cache.icm.edu.pl:8080
    albo w3cache.tpnet.pl:8080

    kursor

  • 8. Data: 2004-12-30 23:09:12
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

    Użytkownik "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> napisał w wiadomości

    | a przez proxy?
    | np. w3cache.icm.edu.pl:8080

    Wpuścił na stronę główną ale gdy wybrałem zaloguj już nie mógł wyświetli

  • 9. Data: 2004-12-30 23:19:43
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Wpuścił na stronę główną ale gdy wybrałem zaloguj już nie mógł wyświetli

    IE i FF?

    kursor

  • 10. Data: 2004-12-30 23:36:31
    Od: Shield <s...@p...onet.usun.pl>

    > Witam Nie wyświetla mi strony inteligo a tym samym nie moge korzystać z
    > konta. Też macie podobnie? Czy to tylko tak u mnie . Reszta netu śmiga bez
    > zarzutu.

    A to nie przypadkiem z tego powodu (?):

    W związku z zakończeniem roku, dnia 31.12.2004 r. od godziny 0.00 do
    godziny 9.00 dnia 1.01.2005 r. zostanie przeprowadzona aktualizacja
    systemu. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe trudności z dostępem do
    serwisów: WWW, WAP, automatycznego serwisu telefonicznego oraz utrudnienia
    w korzystaniu z kart płatniczych Inteligo (płatności w punktach
    handlowo-usługowych i wypłaty z bankomatów).
    W związku z tym, zachęcamy do wcześniejszego zrealizowania transakcji
    (przelew, płatność, wypłata gotówki). Uprzejmie przepraszamy za powstałe
    utrudnienia.

    W zasadzie 31.12.2004 po godzinie 0.00 juz jest...

    --
    Pzdr.
    Shield.