    From: Shield <s...@p...onet.usun.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo problem z wyświetleniem strony
    Date: Fri, 31 Dec 2004 00:36:31 +0100

    > Witam Nie wyświetla mi strony inteligo a tym samym nie moge korzystać z
    > konta. Też macie podobnie? Czy to tylko tak u mnie . Reszta netu śmiga bez
    > zarzutu.

    A to nie przypadkiem z tego powodu (?):

    W związku z zakończeniem roku, dnia 31.12.2004 r. od godziny 0.00 do
    godziny 9.00 dnia 1.01.2005 r. zostanie przeprowadzona aktualizacja
    systemu. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe trudności z dostępem do
    serwisów: WWW, WAP, automatycznego serwisu telefonicznego oraz utrudnienia
    w korzystaniu z kart płatniczych Inteligo (płatności w punktach
    handlowo-usługowych i wypłaty z bankomatów).
    W związku z tym, zachęcamy do wcześniejszego zrealizowania transakcji
    (przelew, płatność, wypłata gotówki). Uprzejmie przepraszamy za powstałe
    utrudnienia.

    W zasadzie 31.12.2004 po godzinie 0.00 juz jest...

    --
    Pzdr.
    Shield.