  • 1. Data: 2002-10-11 13:17:36
    Temat: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=107

  • 2. Data: 2002-10-11 13:46:29
    Temat: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:ao6j39$8fo$1@news.onet.pl...
    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=107

    Obecnie posiadacze konta Inteligo korzystają na specjalnych warunkach z
    bankomatów sieci Euronet (ponad 400 urządzeń). Wkrótce na podobnych
    warunkach dostępne będą również bankomaty PKO BP SA

    Na podobnych warunkach??? chyba oznacza to z jednak bedzie prowizja :-/
    Dobrze ze uzywam Inteligo tylko do platnosci w necie ;-D

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-10-11 13:50:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Oct 11, 2002 at 03:46:29PM +0200, JaKi wrote:

    > Na podobnych warunkach??? chyba oznacza to z jednak bedzie prowizja :-/

    A wiesz ze tez na ten fragment zwrocilem uwage? ;-)

    Ale pamietaj ze to jest dopiero _poczatek_ zmian, mimo wszystko na
    gorsze sie nie spodziewam (bo to w koncu inteligo a nie e-pko do
    siebie ludzi zciagnelo; pko ich kupilo), ale sadze ze jednak bedzie
    inaczej niz teraz.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-10-11 14:03:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Ale pamietaj ze to jest dopiero _poczatek_ zmian, mimo wszystko na
    > gorsze sie nie spodziewam (bo to w koncu inteligo a nie e-pko do
    > siebie ludzi zciagnelo; pko ich kupilo)

    No ale nieraz przyzwyczajenia nowego "pracodawcy" sa na tyle silne, ze nawet
    nowy "pracownik" nie potrafi temu sprostac i po pewnym czasie przejmuje
    zwyczaje ogolnie panujace.

    Choc wg ichniejszego FAQ

    W jaki sposób zmiana banku obslugujacego konta Inteligo wplywa na
    dotychczasowych posiadaczy konta Inteligo?

    Warunki Umowy, która podpisal kazdy posiadacz konta Inteligo, nie ulegaja
    zmianie, podobnie jak kanaly dostepu do konta (serwisy WWW, telefoniczny,
    WAP i SMS), informatyczne systemy bankowe oraz zespól obslugujacy konta
    Inteligo. Dzieki temu caly proces przeprowadzony zostanie szybko i niemal
    niezauwazalnie.

    , ale sadze ze jednak bedzie
    > inaczej niz teraz.

    Tez tak sadze - pozyjemy - zobaczymy ;)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-10-11 14:03:16
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na podobnych warunkach??? chyba oznacza to z jednak bedzie prowizja :-/
    > Dobrze ze uzywam Inteligo tylko do platnosci w necie ;-D

    I dobrze, ale jakoś prestiż Inteligo zmalał...

  • 6. Data: 2002-10-11 15:27:04
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > I dobrze, ale jakoś prestiż Inteligo zmalał...

    A wcześniej miał jakiś prestiż ? ;))

    Seb

  • 7. Data: 2002-10-11 16:53:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A wiesz ze tez na ten fragment zwrocilem uwage? ;-)

    Ja to samo ;-))) Ach Ci entuzjasci przejecia inteligo przez PKO BP beda
    mieli miny jak faktycznie bedzie prowizja ;-))

    Jeszcze zwrocilem na dalsza czesc zdania:
    "Wkrótce na podobnych warunkach dostępne będą również bankomaty PKO BP SA,
    co łącznie da posiadaczom konta Inteligo dostęp do sieci ponad 2000
    bankomatów - najszerszej w Polsce i nieporównywalnej ze skromną ofertą
    innych kont bankowości elektronicznej."

    Moze i skromna, ale przynajmniej za free ;-))) Na co mi 1600 (czy tam iles)
    bankomatow PKO BP za 1,99zl od wyplaty ;((( A juz mialem nadzieje, ze bedzie
    prawie darmowy 'interface' do bankomatow PKO BP -za ok. 12zl/rok ;(((

    pzd

  • 8. Data: 2002-10-11 20:24:02
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A wcześniej miał jakiś prestiż ? ;))

    Wg mnie miał, ale to subiektywna opinia...

  • 9. Data: 2002-10-11 20:29:30
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ao7brl$ma6$1@news2.tpi.pl>, corner wrote:

    > Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie miał, ale to subiektywna opinia...

    Niemiecki bank (solidny), wirtualny, a wiec tani (wowczas) z
    niespotykanymi w innych bankacj jescze uslugami etc
    .
    Dla mnie juz sama forma dostarczenia dokumentow i ich opakowanie
    odpowiednie zrobilo naprawde duze wrazenie i na pewno nie tylko mi!

  • 10. Data: 2002-10-11 20:37:27
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    SCz wrote in message ...

    >A wcze?niej miał jaki? prestiż ? ;))
    >
    >Seb

    Taaa, mial "imidz" :))
    Mocno szemranego parabanku z ukrytymi prowizjami i wlascicielem plajterem.

    Teraz to juz godna uwagi oferta.

    pzdr
    wkg