    From: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo mnie rozczarowuje
    Date: Sun, 26 May 2002 20:16:14 +0200

    > SMS
    > że

    > A kolega zapomnial, ze TOiP wisiala aktualna od 3 miesiecy a dodatkowo
    bylo
    > ogloszone to w newsach i msg po zalogowaniu przez parenascie dni?

    -a czy kolega wie, że są na tym świecie osoby, które mają ważniejsze sprawy
    na głowie niż zajmowanie się tego typu pierdołami ?
    -że konto bankowe jest do używania a nie do przejmowania się nim codziennie
    ?
    -że skoro mają mój adres e-mail to mogliby na niego przysłać krótką, zwięzłą
    i istotną informację a nie chować ją po TOIPach bo mam kilka innych pomysłów
    na wykorzystanie wolnego czasu niż oglądanie ich cennika

    ja akurat tą informację wtedy znalazłem, pamiętam że wygladało to tak, że po
    kliknięciu na link w emailu który dostałem trzeba było kliknąc na kolejny -
    o nazwie nowa TOiP - pod którym to linkiem kryła się stara tabela :-) i na
    końcu tej starej - nowej tabeli był prawdziwy link dla wytrwałych - czy
    uważasz że to normalne w taki chamski sposób ukrywać informacje o
    wprowadzonych opłatach ?