  • 1. Data: 2002-05-26 13:39:10
    Temat: Inteligo mnie rozczarowuje
    Od: "Elvis" <b...@p...wp.pl>

    Właśnie otrzymałem wyciąg z konta i nowa pozycja na minus 0,99 PLN za kartę
    VISA.
    Co to jest i o co chodzi?
    Coraz bardziej przekonuję się do przejścia do mBanku. Powiedzcie czy warto?

  • 2. Data: 2002-05-26 13:45:21
    Temat: Re: Inteligo mnie rozczarowuje
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <acqoe1$pkb$1@news.tpi.pl>, Elvis wrote:
> [...]
    > Co to jest i o co chodzi?
    > Coraz bardziej przekonuję się do przejścia do mBanku. Powiedzcie czy warto?

    No pewnie ze warto, tym bardziej ze tam nie placisz za karte ani za
    prowadzenie rachunku.

    Poza tym jak juz tu bylo pisane Bank ciagle robi rozne "sztuczki
    marketingowe" ktore maja na celu jak najwiecej pienazkow z nas zadrzec :))

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-05-26 14:10:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > VISA.
    > Co to jest i o co chodzi?
    > Coraz bardziej przekonuję się do przejścia do mBanku. Powiedzcie czy

    Jak sie nie czyta newsow, toip i komunikatow to kazdy bank cie rozczaruje.

  • 4. Data: 2002-05-26 14:21:45
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Elvis wrote:

    > Właśnie otrzymałem wyciąg z konta i nowa pozycja na minus 0,99 PLN za kartę
    > VISA.
    > Co to jest i o co chodzi?

    a nie napisali Ci w mailu albo liscie ?

    > Coraz bardziej przekonuję się do przejścia do mBanku. Powiedzcie czy warto?

    jak bedziesz sie interesowal swoim kontem tak jak do tej pory to
    mbankiem tez sie kiedys rozczarujesz :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 5. Data: 2002-05-26 15:59:28
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > jak bedziesz sie interesowal swoim kontem tak jak do tej pory to
    > mbankiem tez sie kiedys rozczarujesz :)

    wybacz, ale w przypadku inteligo to trzeba mieć zacięcie detektywistyczne w
    swoim charakterze żeby do takich informacji dotrzeć

    z tego co pamiętam to w mailu od inteligo informowali o tym, że obsługa SMS
    tanieje o 99 groszy a gdzieś kilka linków dalej można było się dowiedzieć że
    równocześnie wprowadzają opłatę za karty

    mnie takie podejście do klienta doprowadza do wsciekłości, nie wiem jak
    innych

  • 6. Data: 2002-05-26 16:00:39
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > równocześnie wprowadzają opłatę za karty
    >
    > mnie takie podejście do klienta doprowadza do wsciekłości, nie wiem jak

    A kolega zapomnial, ze TOiP wisiala aktualna od 3 miesiecy a dodatkowo bylo
    ogloszone to w newsach i msg po zalogowaniu przez parenascie dni?

  • 7. Data: 2002-05-26 18:16:14
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

> [...]
    bylo
    > ogloszone to w newsach i msg po zalogowaniu przez parenascie dni?

    -a czy kolega wie, że są na tym świecie osoby, które mają ważniejsze sprawy
    na głowie niż zajmowanie się tego typu pierdołami ?
    -że konto bankowe jest do używania a nie do przejmowania się nim codziennie
    ?
    -że skoro mają mój adres e-mail to mogliby na niego przysłać krótką, zwięzłą
    i istotną informację a nie chować ją po TOIPach bo mam kilka innych pomysłów
    na wykorzystanie wolnego czasu niż oglądanie ich cennika

    ja akurat tą informację wtedy znalazłem, pamiętam że wygladało to tak, że po
    kliknięciu na link w emailu który dostałem trzeba było kliknąc na kolejny -
    o nazwie nowa TOiP - pod którym to linkiem kryła się stara tabela :-) i na
    końcu tej starej - nowej tabeli był prawdziwy link dla wytrwałych - czy
    uważasz że to normalne w taki chamski sposób ukrywać informacje o
    wprowadzonych opłatach ?

  • 8. Data: 2002-05-26 21:04:57
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Elvis" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie otrzymałem wyciąg z konta i nowa pozycja na minus 0,99 PLN za
    kartę
    > VISA.
    > Co to jest i o co chodzi?

    TOiP zmieniła się 15 lutego ale zawiesili opłaty i do 6maja było FREE.
    więc 1zł za kartę nie jest jakąś nowością, więc trochę dziwne, że pierwsze
    słyszysz

    > Coraz bardziej przekonuję się do przejścia do mBanku. Powiedzcie czy
    warto?

    To od Ciebie zależy. Konto możesz założyć i sam się przekonać. Ja narazie
    zostawiam sobie Inteligo napewno do wakacji, a potem zobaczę ile będę robił
    transakcji w necie ;)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-05-26 22:16:28
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > -a czy kolega wie, że są na tym świecie osoby, które mają ważniejsze
    sprawy
    > na głowie niż zajmowanie się tego typu pierdołami ?
    Z takim podejsciem, mozesz winic tylko siebie. Kazdy bank mogl zmienic TOiP,
    a jesli klient sie nie itneresuje zmianami to juz chyba nie banku problem.

    > -że konto bankowe jest do używania a nie do przejmowania się nim
    codziennie
    > ?
    Jesli bys uzywal to nie bylo by problemu. Trudno nie zauwazyc zaraz po
    zalogowaniu wytluszczonego msg.

> [...]
    pomysłów
    > na wykorzystanie wolnego czasu niż oglądanie ich cennika
    Info juz bylo 3 msc temu =) TOiP tez.

> [...]
    > końcu tej starej - nowej tabeli był prawdziwy link dla wytrwałych - czy
    > uważasz że to normalne w taki chamski sposób ukrywać informacje o
    Dziwne ze juz od kilku/-nastu tygodni wisi nowa TOiP.