eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo mnie rozczarowuje › Re: Inteligo mnie rozczarowuje
  • Data: 2002-05-26 22:16:28
    Temat: Re: Inteligo mnie rozczarowuje
    Od: "minik" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > -a czy kolega wie, że są na tym świecie osoby, które mają ważniejsze
    sprawy
    > na głowie niż zajmowanie się tego typu pierdołami ?
    Z takim podejsciem, mozesz winic tylko siebie. Kazdy bank mogl zmienic TOiP,
    a jesli klient sie nie itneresuje zmianami to juz chyba nie banku problem.

    > -że konto bankowe jest do używania a nie do przejmowania się nim
    codziennie
    > ?
    Jesli bys uzywal to nie bylo by problemu. Trudno nie zauwazyc zaraz po
    zalogowaniu wytluszczonego msg.

    > -że skoro mają mój adres e-mail to mogliby na niego przysłać krótką,
    zwięzłą
    > i istotną informację a nie chować ją po TOIPach bo mam kilka innych
    pomysłów
    > na wykorzystanie wolnego czasu niż oglądanie ich cennika
    Info juz bylo 3 msc temu =) TOiP tez.

    > ja akurat tą informację wtedy znalazłem, pamiętam że wygladało to tak, że
    po
    > kliknięciu na link w emailu który dostałem trzeba było kliknąc na
    kolejny -
    > o nazwie nowa TOiP - pod którym to linkiem kryła się stara tabela :-) i na
    > końcu tej starej - nowej tabeli był prawdziwy link dla wytrwałych - czy
    > uważasz że to normalne w taki chamski sposób ukrywać informacje o
    > wprowadzonych opłatach ?
    Dziwne ze juz od kilku/-nastu tygodni wisi nowa TOiP.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1