    From: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo mnie rozczarowuje
    Date: Sun, 26 May 2002 17:59:28 +0200

    > jak bedziesz sie interesowal swoim kontem tak jak do tej pory to
    > mbankiem tez sie kiedys rozczarujesz :)

    wybacz, ale w przypadku inteligo to trzeba mieć zacięcie detektywistyczne w
    swoim charakterze żeby do takich informacji dotrzeć

    z tego co pamiętam to w mailu od inteligo informowali o tym, że obsługa SMS
    tanieje o 99 groszy a gdzieś kilka linków dalej można było się dowiedzieć że
    równocześnie wprowadzają opłatę za karty

    mnie takie podejście do klienta doprowadza do wsciekłości, nie wiem jak
    innych