  • 1. Data: 2006-05-22 13:45:49
    Temat: Inteligo leży
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    "Trwają prace konserwacyjne. Dokładamy wszelkich starań, by jak
    najszybciej przywrócić dostęp do serwisu.
    Przepraszamy za powstałe utrudnienia."

    Wrrrr...

    PWZ

  • 2. Data: 2006-05-22 14:19:41
    Temat: Re: Inteligo leży
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

    No czyli nie leży, tylko prace konserwacyjne trwają - a to różnica :-)
    Swoją drogą to mogliby pisać prawde a nie ściemniać klientów...
    Ciekawe czy karty działają...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2006-05-22 14:50:05
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

> [...]
    > No czyli nie leży, tylko prace konserwacyjne trwają - a to różnica :-)
    > Swoją drogą to mogliby pisać prawde a nie ściemniać klientów...

    www wstało.
    Karty również nie działały 15 minut temu.
    Ide spróbować dostać się do swojej gotówki :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2006-05-22 20:03:13
    Od: bob <1...@x...pl>

    kovalek napisał(a):

> [...]
    >

    > No czyli nie leży, tylko prace konserwacyjne trwają - a to różnica :-)
    > Swoją drogą to mogliby pisać prawde a nie ściemniać klientów...

    Wysłałem im wypowiedzenie, dlatego się położyło ..

  • 5. Data: 2006-05-23 06:58:38
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Wysłałem im wypowiedzenie, dlatego się położyło ..
    ja pol roku temu zrezygnowalem tylko z karty a konto sobie lezy wraz ze 100zl i
    procentuje - 3gr/msc ;-)
    tak naprawde to czekam na lepsze czasy bo to fajna oferta byla (jak dzialalo)