  • 1. Data: 2006-05-22 05:33:45
    Temat: BZWBK przelewy z KK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Chyba nie było:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/22757

    I 3PLN za przelew - niech to sobie w dooopeee wsadzą...
    A już się ucieszyłem, jak zobaczyłem newsa... :((

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2006-05-22 05:59:47
    Temat: Re: BZWBK przelewy z KK
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Maciej Loret napisał(a):

    >I 3PLN za przelew - niech to sobie w dooopeee wsadzą...

    Biorac pod uwage, ze realizacja przelewu ma wszystkie znamiona op.
    bezgotowkowej - to wg mnie bardzo korzystna oferta i 3 zl to bardzo
    niewiele.
    darek

  • 3. Data: 2006-05-22 06:30:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Biorac pod uwage, ze realizacja przelewu ma wszystkie znamiona op.
    > bezgotowkowej - to wg mnie bardzo korzystna oferta i 3 zl to bardzo
    > niewiele.

    No nie wiem. Wszelkie operacje bezgotowkowe w Polsce nie są chyba obciążane
    żadną prowizją?
    Niechby ewentualnie 0,5PLN było, ale nie 3PLN...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2006-05-22 06:55:48
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Maciej Loret napisał(a):

    > No nie wiem. Wszelkie operacje bezgotowkowe w Polsce nie są chyba
    > obciążaneżadną prowizją? Niechby ewentualnie 0,5PLN było, ale nie 3PLN...

    No tak nie do konca, platnosci bezgotowkowe i owszem, sa zazwyczaj
    bezprowizyjne .... ale dla Ciebie. Sprzedawca towaru / uslugi obciazany
    jest prowizja. Na nim bank zarabia.
    Tutaj jednak mozesz spokojnie przelac pieniazki na rachunek prowadzony w
    innym banku i bezprowizyjnie podjac gotowke.
    Stad inne banki poza promocjami kaza sobie slono placic za taka
    mozliwosc i zazwyczaj traktuja taka operacje jak gotowkowa.
    darek

  • 5. Data: 2006-05-22 06:57:52
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Maciej Loret porozsypywal nastepujace haczki:
    > No nie wiem. Wszelkie operacje bezgotowkowe w Polsce nie są chyba obciążane
    > żadną prowizją?
    Chodzi o to, ze wyplata kasy z KK poprzez bankomat skutkuje chyba
    wieksza prowizja a do tego (co najwazniejsze) nie masz grace period. a w
    transakcjach bezgotowkowych grace period jest
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-05-22 07:10:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tutaj jednak mozesz spokojnie przelac pieniazki na rachunek prowadzony w
    > innym banku i bezprowizyjnie podjac gotowke.

    Ale mi nie do tego by to służyło, tylko do opłacania zleceń stałych.
    Wystarczy ograniczyć bezpłatność takich przelewów do dostawców różnych
    mediów.
    A niechby nawet była 0,5PLN opłata (czyli równowartość przelewu w większości
    banków).
    Zresztą (podejrzewam) na karcie mojej i żony zarabiają wystarczająco dużo,
    żebyśmy mieli to gratis...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2006-05-22 07:23:34
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:e4ro1c$3pl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zresztą (podejrzewam) na karcie mojej i żony zarabiają
    > wystarczająco dużo,
    > żebyśmy mieli to gratis...

    Dziwny tok rozumowania. Przeciez przelejesz cale saldo karty na
    ror i nie dosc, ze nie zarobia na bezgotowkowych, to jeszcze
    wyplaca ci od swoich wlasnych pieniedzy odsetki na rorze.

    marekz

  • 8. Data: 2006-05-22 07:30:57
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ror i nie dosc, ze nie zarobia na bezgotowkowych, to jeszcze
    > wyplaca ci od swoich wlasnych pieniedzy odsetki na rorze.

    Chyba nie doczytałeś początku mojego posta(u?):

  • 9. Data: 2006-05-22 07:34:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > "Ale mi nie do tego by to służyło, tylko do opłacania zleceń stałych.
    > Wystarczy ograniczyć bezpłatność takich przelewów do dostawców różnych
    To zrob sobie zlecenia stale na RORze
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 10. Data: 2006-05-22 09:36:59
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    mam info z banku, ze przelew ma kosztowac 2% nie mniej niz 3 zł - na stronie
    www sa zatem nieco nieprecyzyjni

    poza tym takie uslugi swiadczy BPH i Citi