  • 1. Data: 2006-05-21 21:56:14
    Temat: Zagraniczne konta bankowe dla nierezydentów
    Od: "Adam" <c...@p...onet.pl>

    Wprawdzie parę postów niżej już wymianiałem poniższe linki, ale chciałbym
    zapytać, czy ktoś orientuje się jakie to banki tak szybko, bez zbędnych
    formalności otwierają takie atrakcyjne konta (zero opłat, karta płatnicza,
    dostęp przez Internet, możliwość przelewów z konta PayPal, itd)?
    Na poniższych stronach taka informacja kosztuje kilkadziesiąt dolarów:
    http://www.us-account.com/
    http://www.swiss-bank.biz/usbank/
    http://www.swiss-bank-accounts.org/services.htm
    http://www.uscheckingaccount.com/
    http://www.ustradebank.com/
    Jakoś trudno mi uwierzyć, że są takie banki i tak trudno znaleźć o nich
    informacje w Internecie. Zna ktoś taki fajny bank? ;)