  • 1. Data: 2002-03-09 12:29:16
    Temat: Inteligo i złodziejstwo (wniosek idź do mBanku :)
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Otóż bank ten kusi procentami, teoretycznie to jest bardzo fajne... ale oplaty
    podniosi do poziomu normalnych bankow. Już w krótce to oprocentowanie nie
    będzie miało znaczenia, bo za operacje więcej zabulisz, niż dostaniesz procentu.

    Widać, że zarząd owego banku nie zrozumiał dlaczego ludzie wolą e-banki.

    Przyklady:
    kiedyś do ZUS bylo 0,99zł teraz 2,99zł
    kiedyś przelew 0,99zł teraz 1,49zł
    rachunek był za darmo, teraz 3,99zł co miesiąc

    a mBank ma w tym czasie stawki te same.
    Ale może to wynika z prostego faktu, że właścicielowi Inteligo się nie wiedzie,
    a BRE ma dobre wyniki.

    Wniosek jeden - IDŹCIE DO MBANKU!

    Paweł

    PS. Dla mBanku wniosek - nie próbujcie strzyc klientów, bo też od Was uciekną

  • 2. Data: 2002-03-09 13:03:44
    Temat: Re: Inteligo i złodziejstwo (wniosek idź do mBanku :)
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    r...@p...onet.pl wrote:

    > kiedyś do ZUS bylo 0,99zł teraz 2,99zł
    > kiedyś przelew 0,99zł teraz 1,49zł
    > rachunek był za darmo, teraz 3,99zł co miesiąc

    Zapomniales dodac ze piszesz o koncie firmowym, moze polecisz tansze ?
    Poza tym rzygac sie juz chce od tych zalow...

  • 3. Data: 2002-03-09 13:59:38
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Wniosek jeden - IDŹCIE DO MBANKU!

    Poszedlem i zaluje. Mow za siebie. Zalezy kto czego potrzebuje.

  • 4. Data: 2002-03-09 14:02:32
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > kiedyś do ZUS bylo 0,99zł teraz 2,99zł
    > kiedyś przelew 0,99zł teraz 1,49zł
    > rachunek był za darmo, teraz 3,99zł co miesiąc

    Otoz ze od nowa wzbudzasz zadyme to jeszcze pieprzysz ceny
    Przelewy dalej sa 0,99 zl, a prowadzenie 4,99 i to pod warunkiem ze masz <
    100 zl

    Zabierz swoje 50 zl z promocji i sio do mbanq.

  • 5. Data: 2002-03-09 14:11:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Mar 09, 2002 at 03:02:32PM +0100, minik wrote:

    > Zabierz swoje 50 zl z promocji i sio do mbanq.

    He, 'sio' mi sie jednoznacznie z pewnym znanym specjalista kojarzy ;-))))

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-03-09 14:17:46
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > He, 'sio' mi sie jednoznacznie z pewnym znanym specjalista kojarzy ;-))))

    =)

  • 7. Data: 2002-03-09 14:36:34
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" napisał w wiadomości ...

    > Zapomniales dodac ze piszesz o koncie firmowym, moze polecisz tansze ?
    > Poza tym rzygac sie juz chce od tych zalow...

    Dawno juz to mowilem: co to za "biznesy",ze
    4 zlotych zal za prowadzenie rachunku...

  • 8. Data: 2002-03-09 14:59:29
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > PS. Dla mBanku wniosek - nie próbujcie strzyc klientów, bo też od Was
    uciekną

    taaa uciekną zapewne do skarpetki...

  • 9. Data: 2002-03-09 16:53:37
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "siepacz" <d...@i...pl>

    > uciekną
    > >
    > taaa uciekną zapewne do skarpetki...

    Dla tych, którym stan finansów nie pozwala na posiadanie na koncie 100 zł i
    płacenie haraczu w wysokości 0,99 za przelew, zdecydowanie polecam - za
    siepaczem - skarpetę. Żadnych kosztów obsługi, dostęp do forsy przez 24
    godziny na dobę, żadnego "Belkowego", idealna, błyskawiczna i kompetentna
    obsługa, po prostu miodzik.
    Proponuję założenie listy: pl-biznes-skarpeta.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Wejdz do gry! Pilkarska Ruletka! >>> http://ruletka.interia.pl/

  • 10. Data: 2002-03-09 18:38:23
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > siepaczem - skarpetę. Żadnych kosztów obsługi, dostęp do forsy przez 24
    > godziny na dobę, żadnego "Belkowego", idealna, błyskawiczna i kompetentna

    A co z bezpieczeństwem? Trzeba uważać na mole, aby nie wygryzły dziury, bo
    wtedy pieniądze idą tajemniczym przelewem do nikąd. Jak zablokować środki przed
    niepożądaną wypłatą ze strony innych członków rodziny?