  • 1. Data: 2002-03-09 10:08:07
    Temat: Czy wiceminister gospodarki jest (byl) rowniez w zarzadzie BRE Banku?
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    Chodzi mi tu o Macieja Lesnego, ktory jest autorem ostanich zmiaz
    zwiazanymi z wpuszczaniem do Polski uzywanych samochodow.
    Jesli jest tak istnotnie to ja widze hmm swietlana przyszlosc Bre Banku i
    mBanku na najblizsze lata (obecna koalicja rzadowa) :)))

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-09 10:18:41
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna8jn9t.13l2.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...
> [...]
    > Jesli jest tak istnotnie to ja widze hmm swietlana przyszlosc Bre Banku i
    > mBanku na najblizsze lata (obecna koalicja rzadowa) :)))

    Jesli był, to juz nie jest, zgodnie z informacjami BRE:
    http://www.brebank.com.pl/zarzad_banku.jsp

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 3. Data: 2002-03-09 10:21:45
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Maciej napisal:
    > Chodzi mi tu o Macieja Lesnego, ktory jest autorem ostanich zmiaz
    > zwiazanymi z wpuszczaniem do Polski uzywanych samochodow.
    >[...]

    Mylisz zarzad z rada nadzorcza:
    http://gielda.onet.pl/206995,1,drukuj.html

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-09 15:08:27
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > Jesli jest tak istnotnie to ja widze hmm swietlana przyszlosc Bre Banku i
    > mBanku na najblizsze lata (obecna koalicja rzadowa) :)))

    ja bym raczej obstawiał na niezbyt przychylne notowania bre w elytach
    rządowych - patrz rada nadzorcza a zwłaszcza nazwisko J.Kulczyk ... (gdyby
    to był Gudzowaty, to co innego)

    pozdrav
    siepacz

  • 5. Data: 2002-03-11 08:05:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "siepacz

    > ja bym raczej obstawiał na niezbyt przychylne notowania bre w elytach
    > rządowych - patrz rada nadzorcza a zwłaszcza nazwisko J.Kulczyk ...

    skoro Kulczyk Tradex nalezy do firmy holenderskiej (tez Kulczyk coś tam) by
    nie placic tu podatkow to nie powinien sie cieszyc sympatia zadnego rządu,
    no chyba ze kombinatorów, których powoli prokurator zaczyna odławiać
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-03-11 08:09:35
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-11 at 09:05 blad wrote:
> [...]
    >nie placic tu podatkow to nie powinien sie cieszyc sympatia zadnego rządu,
    >no chyba ze kombinatorów, których powoli prokurator zaczyna odławiać
    Informacje, ze Kulczyk placi podatki w Holandii pojawily sie niedawno w Polityce badz
    Newsweek'u (nie pamietam juz), w kazdym razie pozniej to sprostowali - placi w
    Polsce. Czyli chyba jednak moze liczyc. :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]