  • 1. Data: 2002-03-09 09:18:18
    Temat: LG zmiany
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Chyba jeszcze nie bylo. LG przyslalo mi nowa TOiP dla RORu (standard
    nie lgnet) Prowadzenie 2zl miesiecznie (bylo 0) czyli EC/MC drozeje do
    64 zl rocznie (24 konto + 40 karta).
    Innych istotnych zmian nie widze ale RORu praktycznie nie uzywam.
    Plus, ze przynajmniej przyslali nowa tabele
    Obowiazuje od 05.03.

    BTW, chyba przelewy zagraniczne sa dosc tanie - wychodzace 0,15% min 5
    USD max 50 USD
    Przychodzace 5USD lub 20zł

    Jest jeszcze ciekawa pozycja - polecenie wyplaty z zagranicy na rzecz
    klienta innego banku w kraju - 0,2% min 5 max 50 USD.
    Znaczy ktos przelewa do LG z zagranicy a LG przelewa zlotowki do
    innego polskiego banku czy jak ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-03-09 11:20:58
    Temat: Re: LG zmiany
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał
    > Chyba jeszcze nie bylo. LG przyslalo mi nowa TOiP dla RORu (standard

    Bylo. :)

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski