  • Data: 2005-06-03 06:16:54
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d7nj1j$mj$1@serwus.bnet.pl...
    > A był to czwartek, 2 czerwca 2005 17:36, gdy witek napisał(a) coś na
    > pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Ja nie mam średniego salda 100zł, a jednak korzystam z konta aktywnie i
    nie
    > wyobrażam sobie bez niego życia.

    Cos kolego krecisz
    IMHO
    Jezeli:
    - masz naprawde to konto
    - masz wplywy 1000zl/mc (tak pisales)
    to nie ma ZADNEGO problemu zeby uzyskac srednie saldo 100zl/mc

    Przyklad:
    1. dzien wplata 1000zl - saldo 1000zl
    2. dzien wyplata 500zl - saldo 500zl

    Wystarczy teraz zeby te 500zl polezalo 4 dni zeby uzyskac saldo
    (1x1000+4x500)/30=100zl (oczywiscie co drugi miesiac trzeba 1 dzien
    wiecej...;-)

    Jezeli "uzywasz konta aktywnie" to chyba jednak powinno cos na nim byc i
    przez nastepne dni coby mozna bylo "uzywac"...;-)

    Facet ktory przy takich warunkach placi za brak 100 zlotowego salda jest
    godzien wysmiania nie dlatego, ze ma malo forsy, tylko dlatego ze nie umie
    nia zarzadzac.

    Oczywiscie zawsze jest mozliwosc, ze ty zyjesz na ciaglym debecie i po
    wplacie 1000zl saldo nie wynosi 1000zl, ale w takim razie jestes frajerem
    ktory nie umie liczyc. Tutaj tez nie licz na jakies szczegolne powazanie.

    No to sobie pogdybalem, pozrzedzilem i juz mi lepiej...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---