  • Data: 2003-03-02 08:36:18
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "Grzegorz B." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i?
    Pytanie czy chcesz miec konto "zeby miec" czy faktycznie
    do czego Ci jest potrzebne. Jak niepotrzebne to moze warto zamknac? A jak do
    czegos potrzebne to trudno cos zrobic maja 0 na koncie :-)
    Tak jak ty na razie je mam "zeby miec"
    Zalozyłem korzystalem, potem przestalem korzystac i
    zostalo, moze jeszcze się na cos przyda.
    Jednym slowem na pewien czas chce "zamrozic" korzystanie z niego bez zadnych
    strat i jakiejs kasy na karcie. Jakie czynniki do wyzerowania brać pod
    uwage?
    za prowadz. rachun, za karte VISA, oprocentowanie i coś jeszcze?