  • 1. Data: 2002-08-14 00:34:46
    Temat: Inteligo - grhrgrggr :-(((
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Dlaczego w Inteligo nie widać historii starszej niż 3 miesiace? I to na
    koncie firmowym??? Po kiego grzyba mogę wybierać filtry z dowolnego zakresu
    dat, jak i tak to nie działa?

    BaLab

  • 2. Data: 2002-08-14 06:53:21
    Temat: Re: Inteligo - grhrgrggr :-(((
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Dlaczego w Inteligo nie widać historii starszej niż 3 miesiace? I to na
    > koncie firmowym??? Po kiego grzyba mogę wybierać filtry z dowolnego
    zakresu
    > dat, jak i tak to nie działa?

    zgadnij

  • 3. Data: 2002-08-14 07:35:42
    Od: "Markus Sprungk" <m...@p...pl>

    BaLab <b...@p...com> napisał(a):

    > Dlaczego w Inteligo nie widać historii starszej niż 3 miesiace? I to
    > na koncie firmowym??? Po kiego grzyba mogę wybierać filtry z
    > dowolnego zakresu dat, jak i tak to nie działa?
    >
    > BaLab

    Cóż....taki bank? :) Może ktoś wyszedł z założenia, że 3 miesiące wystarczą?
    :)

    --
    Markus Sprungk mailto:m...@p...pl
    **ICQ-79050392**

  • 4. Data: 2002-08-14 09:23:27
    Od: Barman <b...@U...posejdon.wpk.p.lodz.pl>

    On Wed, 14 Aug 2002 02:34:46 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >Dlaczego w Inteligo nie widać historii starszej niż 3 miesiace? I to na
    >koncie firmowym??? Po kiego grzyba mogę wybierać filtry z dowolnego zakresu
    >dat, jak i tak to nie działa?

    Jak dobrze poczytasz na ich stronie, wprowadzili to po to żeby
    przyspieszyć serwis internetowy ! A jak chcesz historie starszą niż 3
    miesiące to musisz drobne 5.99PLN upuścić :-)

    Pozdrawiam
    Barman

  • 5. Data: 2002-08-14 10:02:22
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Barman" <b...@U...posejdon.wpk.p.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:p98kluon97oqbjfpge9924p5qdofitfa1r@4ax.com...

    > Jak dobrze poczytasz na ich stronie, wprowadzili to po to żeby
    > przyspieszyć serwis internetowy !

    :-) ROTFL Mogliby zamiast tego odchudzić strony i zrezygnowac z
    utrudniających życie "zabezpieczeń". Np. gdy chcesz coś sobie otworzyć w
    mnowym okienku to system Cię wywala i trzeba logowac sie ponownie.

    > A jak chcesz historie starszą niż 3
    > miesiące to musisz drobne 5.99PLN upuścić :-)

    Nie o to chodzi. Wyjeżdżam na urlop, a musiałem wyjaśnić pewne sprawy u
    Urzędzie Skarbowym i potrzebowałem informacji o zapłacie. Wezwanie
    dostałem wczoraj, a jutro mnie już tu nie będzie, więc chciałem sobie po
    prostu z sieci potrzebne informacje ściągnąć. A tu taka niespodzianka...
    Pani z US będzie na mnie podejrzliwie patrzyła, gdy zgłoszę się do niej
    za 3 tygodnie...

    BaLab

  • 6. Data: 2002-08-14 12:55:47
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Dlaczego w Inteligo nie widać historii starszej niż 3 miesiace? I to na
    > koncie firmowym??? Po kiego grzyba mogę wybierać filtry z dowolnego zakresu
    > dat, jak i tak to nie działa?

    prowadzisz dzialanosc i nie drukujesz sobie co miesiac wyciagu?
    moze w poczcie od Inteligo masz (jeszcze) wszystko - co miesiac przysylaja
    wyciag...

    pozdrawiam

    romekk