  • 1. Data: 2002-08-13 19:36:07
    Temat: FORTIS - miłe zaskoczenie
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Jako początkujący użytkownik e-pakietu (od ok. miesiąca) po raz pierwszy
    dziś wpłacałem gotówkę w lubelskim oddziale. Ok. 18 wpłaciłem, a już
    (jest 21) środki są widoczne w pl@net i dostępne do dalszych operacji!
    Po prostu brawo!

    Z ciekawości zapytam - czy któryś bank online tak jeszcze ma? Wiem, że
    kiedyś miał handlo, na pewno nie ma telepekao (dostępne następnego dnia).

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 2. Data: 2002-08-13 19:38:51
    Temat: Re: FORTIS - miłe zaskoczenie
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Z ciekawości zapytam - czy któryś bank online tak jeszcze ma? Wiem, że
    > kiedyś miał handlo, na pewno nie ma telepekao (dostępne następnego dnia).

    Tia w Citku masz nawet odrazu dostepne srodki po wplacie ;-) to jest dopiero
    bank niech sie inne schowaja. :-) (mowie to bardzo powaznie)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-08-13 19:50:29
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl>

    > Z ciekawości zapytam - czy któryś bank online tak jeszcze ma? Wiem, że
    > kiedyś miał handlo, na pewno nie ma telepekao (dostępne następnego dnia).

    Witam,

    Z tego co pamiętam (ale mogę się mylić), handlobank, owszem, miał funkcję
    depozytową w swych bankomatach i środki wpłacone właśnie tą drogą widoczne
    były od razu, jednakże były zablokowane z jakiś tydzień (może mniej), dopóki
    kwota depozytu nie została zweryfikowana przez pracowników banku.

    Pozdr.
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-08-13 19:51:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tompus" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dopóki
    > kwota depozytu nie została zweryfikowana przez pracowników banku.

    Citi dalej to ma - okres ten wynosci 3 dni

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-08-13 22:24:02
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tompus" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dopóki
    > >
    > Citi dalej to ma - okres ten wynosci 3 dni

    tompus wplacal w oddziale...

    Tez cos, kazdy bank online tak ma.
    Nawet w lastrykowym BISE wplacona gotowke
    mozna od razu zadysponowac...

    P/

  • 6. Data: 2002-08-14 05:04:07
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Z ciekawości zapytam - czy któryś bank online tak jeszcze ma? Wiem, że
    > kiedyś miał handlo, na pewno nie ma telepekao (dostępne następnego dnia).

    Sląski ma od dobrych kilku lat.

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-08-14 05:19:12
    Od: <p...@p...onet.pl>

    >Tia w Citku masz nawet odrazu dostepne srodki po wplacie ;-) to jest dopiero
    > bank niech sie inne schowaja. :-) (mowie to bardzo powaznie)

    Prawda jest taka, że łatwo jest zrobić on-line w małym nowym banku - Fortis
    ma 21 oddziałów i żadnego bankomatu.

    Sląski ma natomiast 346 oddziałów, 530 bankomatów, IVR, www, SMS i wszystko
    jest on-line. Jest więc większy od Citi (115 oddziałów) i nie musi się schować.

    Piotrek

    P.S. Liczby podaję za dzisiejszą rp.

  • 8. Data: 2002-08-14 06:34:29
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Jarosław Popiel wrote:

    > Tia w Citku masz nawet odrazu dostepne srodki po wplacie ;-) to jest dopiero
    > bank niech sie inne schowaja. :-) (mowie to bardzo powaznie)

    Zwłaszcza ma się nie chować ze swoim citibank online, gdzie Twoje
    pieniądze są tak samo bezpieczne, jak konto na onecie, aukcje na allegro
    i wiele innych serwisów, które bazują na jednym haśle i SSL.

    Ale to już inna bajka.

  • 9. Data: 2002-08-14 06:42:42
    Od: "andrzej w." <l...@p...fm>

    > Jako początkujący użytkownik e-pakietu
    /.../
    > Ok. 18 wpłaciłem, a już (jest 21) środki są widoczne w pl@net
    /.../
    > Z ciekawości zapytam - czy któryś bank online tak jeszcze ma?

    czesc
    wydaje misie ze w lgnet tak jest.
    onlajnowosc przynajmniej w okresie w jakim z oddzialu po wplaceniu pieniedzy
    dojde do domu - w domu w kompie juz widze srodki po 20 minutach

    ad vocem fortisa - fakt, fajny bank. bede tu robil przesiadke w bzwbk.

  • 10. Data: 2002-08-14 06:56:34
    Od: "skorzeszek" <s...@g...a4.pl>

    > Sląski ma natomiast 346 oddziałów

    od 1 września ta liczba się zmniejszy - w samych Katowicach są
    likwidowane dwa oddziały. Jedyny oddział w Zakopku też idzie do
    likwidacji. Ciekawe gdzie jeszcze zwijają żagle.

    pzdrwm
    skorzeszek