    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - grhrgrggr :-(((
    Date: Wed, 14 Aug 2002 12:02:22 +0200

    Użytkownik "Barman" <b...@U...posejdon.wpk.p.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:p98kluon97oqbjfpge9924p5qdofitfa1r@4ax.com...

    > Jak dobrze poczytasz na ich stronie, wprowadzili to po to żeby
    > przyspieszyć serwis internetowy !

    :-) ROTFL Mogliby zamiast tego odchudzić strony i zrezygnowac z
    utrudniających życie "zabezpieczeń". Np. gdy chcesz coś sobie otworzyć w
    mnowym okienku to system Cię wywala i trzeba logowac sie ponownie.

    > A jak chcesz historie starszą niż 3
    > miesiące to musisz drobne 5.99PLN upuścić :-)

    Nie o to chodzi. Wyjeżdżam na urlop, a musiałem wyjaśnić pewne sprawy u
    Urzędzie Skarbowym i potrzebowałem informacji o zapłacie. Wezwanie
    dostałem wczoraj, a jutro mnie już tu nie będzie, więc chciałem sobie po
    prostu z sieci potrzebne informacje ściągnąć. A tu taka niespodzianka...
    Pani z US będzie na mnie podejrzliwie patrzyła, gdy zgłoszę się do niej
    za 3 tygodnie...

    BaLab