  • 11. Data: 2002-04-08 10:53:45
    Temat: Re: Inteligo co za niepoważny bank! Totalna chała! Dno.
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Przyzwyczaiłem się, że Inteligo zwykle ma problemy i muszę kilka razy
    > dokonywać próby zalogowania.
    > Ale niemożność zalogowania się przez tydzień troszeczkę mnie już
    denerwuje.
    Twoj problem a nie banku.

    > Nie wiem co się u nich zmieniło. Niewiele mnie to interesuje. Nie
    przysłali
    > emaila z informacją o zmianach w systemie. Jak można za coś takiego żądać
    > pieniędzy?
    Nic sie nie zmienilo!

    > Namówię jeszcze parę osób na 50 zł i się pożegnam. Oczywiście doradzę im
    aby
    > natychmiast zamknęli to śmieszne konto jak tylko dostaniemy kasę.
    Juz wiem po co w ogole zakladlaes tam konto naciagaczu =)

    > Inne banki oczywiście działają pięknie.
    Oczywiscie.

    minik

  • 12. Data: 2002-04-08 10:54:59
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > łącza nie są problemem jeżeli wszystkie inne banki działają, chyba, że
    masz
    > na myśli łącza Inteligo
    > ta sytuacja trwa już pół roku, Inteligo jest najgorszym bankiem pod tym
    > względem

    Mam u nich konto od 7 maja i jedyne problemy z zalogowaniem jakie mam/mialem
    to podczas przetwarzania nocnego wiec nie przesadzaj.

    Najpierw sprawdz siebie czy masz wszystko ok a dopiero pozniej zacznij
    jezdzic po kims/czyms.

  • 13. Data: 2002-04-08 10:56:59
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jeżeli testuję na kilku komputerach z w98, w2k, xp, przez różnych
    > providerów, mam szyfr 128 na każdym z nich i dalej jest problem, którego
    nie
    > ma z żadnym innym bankiem to chyba świaddczy o problemach Inteligo a nie
    > moich. Poza tym Inteligo czasem działa ale w ostatnim tygodniu przestało
    > mimo niezmieniania konfigu na żadnym z nich.

    To chyba masz juz zablokowane konto od tego testowania wiec nie sciemniaj ze
    nie mozesz sie zalogowac =)

  • 14. Data: 2002-04-08 11:20:39
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > aby
    > Juz wiem po co w ogole zakladlaes tam konto naciagaczu =)

    Po prostu korzystam z promocji. Konto mam od czasu kiedy jeszcze jej nie
    było (lub o niej nei wiedzialem).

    --
    Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
    j...@p...pl

  • 15. Data: 2002-04-08 11:24:39
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Czyli jak? Twierdzisz, ze to problem Inteligo? Czyli ze przez ostatni
    > tydzien nikt nie mogl sie zalogowac i bank byl nieczynny?
    > Rany, chyba nie wierzysz w taki absurd...

    Nie próbuję w kółko. Kilka razy i wystarczy. Daję sobie spokój na parę
    godzin lub na dwa dni. Do tej pory wystarczyło się zalogować poza godzinami
    szczytu. W godzinach szczytu dokonanie przelewu graniczyło z cudem. Po
    wpisaniu hasła jednorazowego musiałem zaczynać od początku ponieważ strona
    nie weszła. Rekord to kilkanaście podejść w celu wykonania trzech przelewów.
    Szybciej bym dojechał i stanął w kolejce w marmurze.
    Dokładnie przeciwne doświadczenia mam z innymi bankami. Są takie, z którymi
    ani razu nie miałem żadnego problemu i chodzą prawie perfekcyjnie.

  • 16. Data: 2002-04-08 14:14:50
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    "Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote:

> [...]
    > nie weszła. Rekord to kilkanaście podejść w celu wykonania trzech przelewów.
    > Szybciej bym dojechał i stanął w kolejce w marmurze.
    [...]
    > http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

    o, właśnie

    mam wrażenie, że to wina łącz tpnet->ipartners, a nie bezpośrednio
    banku (czy Inteligo nie ma kolokacji w IP?) puść jakiegoś traceroute'a
    do www.inteligo.pl i zobacz, gdzie są gubione pakiety.

    a.

  • 17. Data: 2002-04-08 14:56:38
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    >Przyzwyczaiłem się, że Inteligo zwykle ma problemy i muszę kilka razy
    >dokonywać próby zalogowania.

    A mi na modemie działa od początku (czyli gdzieś od roku) znośnie.
    Miałem tylko problemy jak zmienili adres IP ale to raczej z mojej winy
    :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 18. Data: 2002-04-08 15:45:20
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> [...]
    >
    > mam wrażenie, że to wina łącz tpnet->ipartners, a nie bezpośrednio
    > banku (czy Inteligo nie ma kolokacji w IP?) puść jakiegoś traceroute'a

    www.inteligo.pl dziala, tylko nie dzialaja strony https Inteligo.
    Co do SDI, to jest to w zupelnosci wystarczajace dla kazdego innego banku,
    dlaczego zatem mialo by byc niedobre dla Inteligo??? To i tak luksus w
    porownaniu z modemem

  • 19. Data: 2002-04-08 21:54:34
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > to podczas przetwarzania nocnego wiec nie przesadzaj.
    >
    > Najpierw sprawdz siebie czy masz wszystko ok a dopiero pozniej zacznij

    Nie ma co sprawdzać, u niego jest dobrze i w Inteligo też, skoro jak widać
    więcej osób nie ma kłopotu z logowaniem.
    Problemem są łącza gdzieś po drodze pomiędzy telekomunikacją a Inteligo.
    Tak w praktyce to, ani klient, ani Inteligo nic nie może zrobić, gdzieś po
    drodze stoi jakiś słabiutki routerek, który ledwo zipie z przepracowania,
    tylko dopóki nie wysiądzie nikt go nie wymieni.
    Jedyną rzecz jaką może Inteligo zrobić to zapewnić sobie dodatkowe szybkie
    łącza od innego operatora niezależnego od dotychczasowych.
    Swego czasu robiło to Telepekao i od tego czasu nie ma żadnych kłopotów.
    Przykładem może tutaj też być wrocławski Dialog. W życiu nie zamieniłbym
    dostępu do internetu przez zwykły modem analogowy w Dialogu na SDI w TPSA
    nawet za sporą dopłatą.
    KK

  • 20. Data: 2002-04-09 06:09:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com>
    napisał w wiadomości
    > Przyzwyczaiłem się, że Inteligo zwykle ma
    problemy i muszę kilka razy
    > dokonywać próby zalogowania.

    Sprawdź co się dzieje na łączach.
    Otwórz w windzie okienko dosu i wydaj polecenie
    tracert jak niżej:
    tracert www.inteligo.pl

    Sark