  • 11. Data: 2006-03-10 22:33:32
    Temat: Re: Inteligo - a oplata za prowadzenie rachunku
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    SDD napisał(a):

    > Nie bedzie.
    > Ja - w przeciwienstwie do Ciebie - SPRAWDZALEM doswiadczalnie.

    Gratuluję

    > A co do celu zakladania konta - Miernik wyjasnil jaki moze miec cel i sens
    > takie korzystanie z Inteligo!

    Dla mnie to zwykła dziecinada. Jak ktoś nie chce płacić za prowadzenie
    konta to albo wpłaca 100 na konto albo zakłada w Mbanku

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2006-03-10 22:47:24
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dla mnie to zwykła dziecinada. Jak ktoś nie chce płacić za prowadzenie
    > konta to albo wpłaca 100 na konto albo zakłada w Mbanku

    0,99 za VE x 12 daje 11,88 w skali roku. Wiem - nie pieniadze - ale
    zawsze...
    Backupowe konto zawsze sie przydaje - w kazdej chwili mozesz uaktywnic. a
    trzymanie 100 zl na smiesznei oprocentowanym rachunku tylko po to, by co
    miesiac bank mogl skasowac 0,99 tez jest swego rodzaju dziecinada.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2006-03-10 23:03:41
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dla mnie to zwykła dziecinada. Jak ktoś nie chce płacić za prowadzenie
    > konta to albo wpłaca 100 na konto albo zakłada w Mbanku

    Ja przez dlugi czas mialem Inteligo tak wlasnie uspione - a od pewnego
    czasu - odkad zlikwidowalem Superkonto (najbardziej zalujac depozytowej
    funkcji bankomatow) korzystam z niego aktywnie.
    mam jednak w Inteligo konto firmowe, gdzie czesto unikam oplaty 3,99 wlasnie
    przelewajac srodki tuz po wplywi e- odkad przelewam nie na Superkonto a na
    osobiste Inteligo duzo latwiej uniknac oplaty za firmowe,.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2006-03-10 23:11:05
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Markus Sprungk pisze:

    > Dla mnie to zwykła dziecinada. Jak ktoś nie chce płacić za prowadzenie
    > konta to albo wpłaca 100 na konto albo zakłada w Mbanku

    Więcej wyobraźni Markus - różnie w życiu bywa. Czy jakiś długoterminowy
    wyjazd czy inny przypadek losowy - zamiast przymusu zamknięcia konta można
    wyzerować saldo księgowe i opłaty nie będą pobierane - przy czym w każdym
    momencie możesz zacząć z konta aktywnie korzystać.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 15. Data: 2006-03-10 23:37:34
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    SDD napisał(a):

    > 0,99 za VE x 12 daje 11,88 w skali roku. Wiem - nie pieniadze - ale
    > zawsze...

    Mbank za darmo prowadzenie konta + VE też za darmo, czyli 0x12=0

    Koszt przelewu zewnętrznego - 0,50 zł (w Inteligo 0,99 zł)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2006-03-10 23:57:20
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Mbank za darmo prowadzenie konta + VE też za darmo, czyli 0x12=0
    >
    > Koszt przelewu zewnętrznego - 0,50 zł (w Inteligo 0,99 zł)

    A czemu nie miec kilku backupowych kont?
    Majac i mBank i Inteligo mozesz przyjmowac kase w czasie rzeczywistym
    zarowno od klientow mBanku, jak i Inteligo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2006-03-11 06:33:53
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

> [...]
    > wyzerować saldo księgowe i opłaty nie będą pobierane - przy czym w każdym
    > momencie możesz zacząć z konta aktywnie korzystać.

    Poza tym ludzie mają konta często w wielu bankach - a trzeba bronić się
    przed ich pazernością na pieniądze klientów. Prowizje wzrastają
    niemiłosiernie.

    pzdr
    j.

  • 18. Data: 2006-03-11 08:40:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Będą

    Z czego wnosisz?

  • 19. Data: 2006-03-12 23:10:46
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Miernik napisał(a):

    > Bierzesz sobie sumujesz sumy sald wszystkich rachunków konta o godzinie
    > chyba 1:00 od dnia 15-go poprzedniego miesiąca do dnia 14-go danego
    > miesiąca, dzielisz przez liczbę dni w poprzednim miesiącu. Jeśli wyjdzie
    > od 0.01 do 99.99 PLN to 15-go danego miesiąca między 00:30 a 01:00
    > zabiorą Ci 4.99 PLN, a jak poza tym zakresem (czyli albo 0.00 PLN lub
    > mniej, albo 100.00 PLN lub więcej) to Ci nie zabiorą. Chyba że masz
    > przyznay debet, to Ci i jak masz 0 lub mniej zabiorą.

    O 0:00, bo wtedy to właśnie młócą. Warto też wspomnieć, że okres
    rozliczeniowy dla kont prywatnych ustalany jest przez datę otwarcia, a
    od jakiegoś czasu bodajże uaktywnienia rachunku, więc u Ciebie może to
    być 14/15, u mnie jest 19/20. Z tym saldem zerowym to jest tak, że
    pewnie do dziś miałbym e-Integrum (tak na wszelki + całkiem mi się
    podobało) gdyby nie łapczywe naliczanie 5 PLN co miesiąc, nawet kiedy
    nie korzystałem z tego konta).

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 20. Data: 2006-03-13 00:35:32
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    OK. Ilu uzytkowników tyle opinii..:)
    To kolejny dowód, ze od produktów PKO trzeba sie trzymac z daleka.
    Zbyt luzna interpretacja oplat za konto, kombinowanie...
    Ja nie zamierzam placic miesiecznie za konto i miec jeszcze przelewy
    0,99 PLN, albo spieszyc sie z przelewawami, bo mi zabiora ciut
    kasy. Z ich strony jasno pewne fakty nie wynikaja, a ja nie bede
    spedzal pól dnia na szukaniu na ich stronce haczyków wsród
    marketingowego belkotu :)
    Jutro wysylam polecony do Inteligo, z jasnym przekazem - DZIEKUJE.

    PS - Wyjatkowa natarczywosc i infantylny marketing - to przeslanie
    mi równiez kwitku do przelewania pensji - co bym czym predzej sie
    wkrecil. Próbowalem wielu banków, ale to mi przypomina wieszanie
    na klamce reklam z pizzerii...

    Pzdr.
    KZ