  • 1. Data: 2002-02-01 12:54:46
    Temat: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    chyba Inteligo zaczyna tracić klientów... jak można tam zlikwidować
    rachunek? Telefonicznie, przez net czy trzeba się fatygować na pocztę?

    Ile kosztuje zablokowanie VE a ile likwidacja rachunku?

    Pozdrawiam,
    Mariusz Marchewka

  • 2. Data: 2002-02-01 13:29:32
    Temat: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Użytkownik "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > chyba Inteligo zaczyna tracić klientów... jak można tam zlikwidować
    > rachunek? Telefonicznie, przez net czy trzeba się fatygować na pocztę?

    trzeba to zrobić pisemnie, jak do nich zadzwonisz, to Ci przyślą
    odpowiedni formularz i opłaconą kopertę zwrotną.

    > Ile kosztuje zablokowanie VE a ile likwidacja rachunku?
    0 zł i 0 zł

    Pozdrawiam.

    --
    inż. Aleksander W. Oleszkiewicz |
    SQ5FLH | www.Oltex.NET

  • 3. Data: 2002-02-01 19:47:17
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > trzeba to zrobić pisemnie, jak do nich zadzwonisz, to Ci przyślą
    > odpowiedni formularz i opłaconą kopertę zwrotną.

    > 0 zł i 0 zł

    Pod warunkiem ze szybko przysla CI formularz i ze zdazysz odeslac tak aby
    zarejestrowali go (zablokowali konto) przed 15.02.2002.

    Rozbawilo mnie wyjasnienie ze formularza nie mozna sobie drukowac ze stron www
    (pdf) "zeby nie ulatwiac Klientom zamykania konta" hehe

    Jednak jak sie zapytalem o... to obiecali ze nie bedzie jak w Citibanku
    (zamkniecie konta+po wypowiedzeniu telefon ze konta nie zamkneli bo jest debet
    zrobiony prowizja za prowadzenie konta,itp,itd)
    Jezeli zarejestruja wypowiedzenie umowy przed 15.02.2002 to oplat PONOĆ nie
    bedzie 'w trakcie wypowiedzenia'

    Swoja droga moze ktos juz jest w posiadaniu formularza wypowiedzenia Umowy z
    Inteligo i mogłby go umiescic na stronie badz puscic mailem?

    z gory dziekuje
    Dziekuje rowniez INTELIGO za wspolprace - konto w marmurku juz mam :-)

  • 4. Data: 2002-02-02 00:02:55
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pod warunkiem ze szybko przysla CI formularz i ze zdazysz odeslac tak aby
    > zarejestrowali go (zablokowali konto) przed 15.02.2002.

    Zablokowanie dostępu nie oznacza zakończenia pobierania opłat wg cennika -
    cennik obowiązuje.
    Do końca okresu wypowiedzenia będą pobierane opłaty za karty, SMS,
    prowadzenie.

    Kartę i SMS należałoby deaktywować ręcznie i zostawić minimum 100 złotych do
    końca okrsu wypowiedzenia, żeby nie naliczyło prowizji za prowadzenie
    rachunku. Pozostała reszta będzie rzelana na rachunek wskazany w dyspozycji
    minus 99 groszy za przelew.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-02-02 00:30:27
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > końca okrsu wypowiedzenia, żeby nie naliczyło prowizji za prowadzenie
    > rachunku. Pozostała reszta będzie rzelana na rachunek wskazany w

    Coś chyba bredzisz ;)))))
    Tabela Opłat i prowizji jest integralną częścią regulaminu.
    Skoro regulamin się zmienił (tabela opłat też), a ty się z nowym
    regulaminem nie zgadzasz to:

    U66
    2. W przypadku, gdy Klient nie akceptuje wprowadzonych zmian do
    Regulaminu, ma on prawo odstąpienia od Umowy, informując o tym Bank w
    formie pisemnej w terminie 14dni od dnia otrzymania zawiadomienia o
    zmianie Ogólnych warunków. Jeżeli klient nie prześle pisemnego wniosku o
    zamkniecie Konta Inteligo w podanym powyżej terminie bank przyjmuje, że
    klient zaakceptował zmiany.

    Skoro ich nie akceptujesz, i do 15.02 wyślesz wymówienie to żadnymi
    opłatami z nowej tabeli opłat i prowizji nie mają prawa cię obciążyć.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 6. Data: 2002-02-02 09:49:12
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości

    > złotych do
    > dyspozycji
    >
    > Coś chyba bredzisz ;)))))

    Mówiłem o sytuacji, kiedy będziesz chciał wypoiadać umowę, kiedy nowa TOiP
    będzie już obowiązywać. Nie mówiłem o przejściu stary cennik -> nowy cennik.

    Wtedy, jeżeli nie pozostawisz na rachunku 100 złotych, w okresie
    wypowiedzenia zostanie pobrana opłata za prowadzenie.

    Podobnie - jeśli nie zdeaktywujesz ręcznie serwisów SMS, karty VE, opłata za
    te cuda zostanie pobrana.

    > Tabela Opłat i prowizji jest integralną częścią regulaminu.
    > Skoro regulamin się zmienił (tabela opłat też), a ty się z nowym
    > regulaminem nie zgadzasz to:

    Oczywiście, rozumiem. Ale nie zmianę cennika miałem na myśli.

    > Skoro ich nie akceptujesz, i do 15.02 wyślesz wymówienie to żadnymi
    > opłatami z nowej tabeli opłat i prowizji nie mają prawa cię obciążyć.

    Napisałem to w innym wątku, ale teraz wkleję:

    Sytuacja hipotetyczna. Od 15 lutego zmiania się cena za serwisy SMS na
    powiedzmy 10 złotych.

    W przypadku Twojego rachunku opłaty są pobierane 20 każdego miesiąca.

    Nie akceptujesz zmian - wypowiadasz umowę z 30 dniowym okresem
    wypowiedzenia.

    Nie deaktywujesz serwisu SMS.

    Pytanie - jaka opłata za serwis SMS zostanie naliczona? Obawiam się, że
    jednak według nowego cennika...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-02-08 07:15:04
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Swoja droga moze ktos juz jest w posiadaniu formularza wypowiedzenia Umowy
    > Inteligo i mogłby go umiescic na stronie badz puscic mailem?

    Hm... A jak potem powiedzą, że akceptują tylko oryginalne druki? :)

  • 8. Data: 2002-02-08 07:52:58
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    Umowy

    > Hm... A jak potem powiedzą, że akceptują tylko oryginalne druki? :)

    Zapewne o taki oryginalny, rozsyłany przez Inteligo druk mu chodzi.

    Rafał

  • 9. Data: 2002-02-09 00:00:46
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> wrote in message
    > Umowy

    > Zapewne o taki oryginalny, rozsyłany przez Inteligo druk mu chodzi.
    >
    > Rafał

    No tak... Ale czy ktoś już zamykał tam konto? Chyba przysyłają to w
    papierowej formie, prawda?

    T.

  • 10. Data: 2002-02-09 10:11:42
    Od: <r...@p...onet.pl>

    He he i co jeszcze mieliby powiedziec? Wystarczy wlasny (rowniez oryginalny)
    druk zawierajcy Twoje dane podane w Umowie + nr rach glownego (jak zamykasz
    rach.glowny to zamykaja tez pozostale - z automatu) + powolanie na par 66 pkt 2
    Regulaminu i na zmiane TOiP + dane konta na ktore maja Ci przelac saldo
    rachunku (pamietaj o pokryciu na prowizje)+ info o zaprzestaniu przetwarzania
    danych osobowych (rowniez przez firmy ktorym te dane przekazaly w trakci Umowy)
    + prosba o bezplatne przeslanie potwierdzenia przyjecia
    wypowiedzenia/zamkniecia rachunku (ponoc nie wysylaja ale zawsze mozna poprosic)
    Wysylamy oczywiscie poleconym (dostarczana koperta jest oplacona przez inteligo
    na list zwykly wiec na poczcie trzeba doplacic 2,20zl)

    Ja cos takiego wyslalem w poniedzialek - we srode mialem dostep do konta juz
    zablokowany a w piatek pieniadze na rachunku w marmurku