    From: <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Date: 9 Feb 2002 11:11:42 +0100

    He he i co jeszcze mieliby powiedziec? Wystarczy wlasny (rowniez oryginalny)
    druk zawierajcy Twoje dane podane w Umowie + nr rach glownego (jak zamykasz
    rach.glowny to zamykaja tez pozostale - z automatu) + powolanie na par 66 pkt 2
    Regulaminu i na zmiane TOiP + dane konta na ktore maja Ci przelac saldo
    rachunku (pamietaj o pokryciu na prowizje)+ info o zaprzestaniu przetwarzania
    danych osobowych (rowniez przez firmy ktorym te dane przekazaly w trakci Umowy)
    + prosba o bezplatne przeslanie potwierdzenia przyjecia
    wypowiedzenia/zamkniecia rachunku (ponoc nie wysylaja ale zawsze mozna poprosic)
    Wysylamy oczywiscie poleconym (dostarczana koperta jest oplacona przez inteligo
    na list zwykly wiec na poczcie trzeba doplacic 2,20zl)

    Ja cos takiego wyslalem w poniedzialek - we srode mialem dostep do konta juz
    zablokowany a w piatek pieniadze na rachunku w marmurku