    From: <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Date: 1 Feb 2002 20:47:17 +0100

    > trzeba to zrobić pisemnie, jak do nich zadzwonisz, to Ci przyślą
    > odpowiedni formularz i opłaconą kopertę zwrotną.

    > 0 zł i 0 zł

    Pod warunkiem ze szybko przysla CI formularz i ze zdazysz odeslac tak aby
    zarejestrowali go (zablokowali konto) przed 15.02.2002.

    Rozbawilo mnie wyjasnienie ze formularza nie mozna sobie drukowac ze stron www
    (pdf) "zeby nie ulatwiac Klientom zamykania konta" hehe

    Jednak jak sie zapytalem o... to obiecali ze nie bedzie jak w Citibanku
    (zamkniecie konta+po wypowiedzeniu telefon ze konta nie zamkneli bo jest debet
    zrobiony prowizja za prowadzenie konta,itp,itd)
    Jezeli zarejestruja wypowiedzenie umowy przed 15.02.2002 to oplat PONOĆ nie
    bedzie 'w trakcie wypowiedzenia'

    Swoja droga moze ktos juz jest w posiadaniu formularza wypowiedzenia Umowy z
    Inteligo i mogłby go umiescic na stronie badz puscic mailem?

    z gory dziekuje
    Dziekuje rowniez INTELIGO za wspolprace - konto w marmurku juz mam :-)