  • 1. Data: 2003-09-23 06:59:04
    Temat: [Inteligo] Kredyt w koncie
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    Witam Grupowiczow!

    Po zalogowaniu w lewym menu - Kredyt w koncie, decyzja w 90 sekund. O godz
    8.50 nie dzialaja linki do tabel i regulaminu (Page Not Found). No ale... W
    KONCU !!!

    Seb

  • 2. Data: 2003-09-23 07:14:38
    Temat: Re: [Inteligo] Kredyt w koncie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    seb wrote:
    > Po zalogowaniu w lewym menu - Kredyt w koncie, decyzja w 90 sekund. O
    > godz
    > 8.50 nie dzialaja linki do tabel i regulaminu (Page Not Found). No
    > ale... W KONCU !!!

    Skorzystaj z debetu na Twoim koncie Inteligo!

    Nie wymagamy żadnych dokumentów ani zabezpieczeń!
    Składasz krótki wniosek on-line i od razu otrzymujesz od nas odpowiedź o
    wysokości przyznanego debetu. Zajmie Ci to 90 sekund! Od tego momentu możesz
    swobodnie korzystać z dodatkowych środków na Twoim koncie.
    Pożyczka spłaca się automatycznie - każdy wpływ na Twoje konto zmniejsza
    kwotę zadłużenia.

    Jeśli spełniasz podstawowe warunki przyznania debetu: masz ukończone 18 lat,
    aktywnie korzystasz z konta Inteligo oraz posiadasz zdolność kredytową
    możesz ubiegać się o debet w rachunku. W tym celu kliknij na link "Złóż
    wniosek o debet" znajdujący się w menu po lewej stronie ekranu!

  • 3. Data: 2003-09-23 08:27:49
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    napisał w wiadomości news:bkort0$q4g$1@news.onet.pl...
> [...]
    > możesz ubiegać się o debet w rachunku. W tym celu kliknij na link "Złóż
    > wniosek o debet" znajdujący się w menu po lewej stronie ekranu!

    Co to jest aktywne korzystanie z konta?

    A.

  • 4. Data: 2003-09-23 10:09:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www2.inteligo.pl/infosite/popup_dsd.htm
    http://www2.inteligo.pl/InfoSite/_images/_files/Regu
    lamin_limitu_debetowego.pdf

  • 5. Data: 2003-09-23 10:16:29
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest aktywne korzystanie z konta?

    Może dziwnie brzmi to pytanie, ale jaka jest definicja aktywnego
    korzystania z konta? Wydawało mi się, że korzystam z konta
    "w miarę aktywnie", a tu kiszka, nie ma debetu.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 6. Data: 2003-09-23 10:25:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Artur Czeczko wrote:
    > Może dziwnie brzmi to pytanie, ale jaka jest definicja aktywnego
    > korzystania z konta? Wydawało mi się, że korzystam z konta
    > "w miarę aktywnie", a tu kiszka, nie ma debetu.

    Stale przychody z jednego zrodla?

  • 7. Data: 2003-09-23 10:26:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    >http://www2.inteligo.pl/InfoSite/_images/_files/Reg
    ulamin_limitu_debetowego
    .pdf

    Czyli cos podobnego jak w ePKO czy zwyklym PKO bylo? Szkoda, ze trzeba
    splacac co miesiac, ale dla niektorych moze byc rzecz idealna. Czyli jeszcze
    KK :)

  • 8. Data: 2003-09-23 10:41:52
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bkp75m$2ms$2@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Czyli cos podobnego jak w ePKO czy zwyklym PKO bylo? Szkoda, ze trzeba
    > splacac co miesiac, ale dla niektorych moze byc rzecz idealna. Czyli

    A na jakiej zasadzie liczona jest wartość przyznanego debetu. Średnie wpływy
    za x miesięcy?
    Nie mogę znaleźć szczegółów...

    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 9. Data: 2003-09-23 11:09:38
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    > A na jakiej zasadzie liczona jest wartość przyznanego debetu. Średnie
    wpływy
    > za x miesięcy?
    > Nie mogę znaleźć szczegółów...

    Chyba nie znajdziesz. I tak dostaniesz 500 zł :))

    Seb

  • 10. Data: 2003-09-23 11:29:31
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości

    > Czyli cos podobnego jak w ePKO czy zwyklym PKO bylo?

    ??? Nie rozumiem?
    Twierdzisz, że będą przyznawać debet na podstawie
    wpływów, tak jak w ePKO ?
    Jeżeli tak, to na jakiej podstawie tak uważasz?
    (coś przeoczyłem?)

    ______
    Robert