  • 1. Data: 2002-02-01 14:57:41
    Temat: Inteligo - KASZANKA
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Ale się Inteligo skaszaniło. 3 zł za przelew do ZUS, 1 zł za kartę to daje
    10 zł miesięcznie za prowadzenie.
    Chyba się pożegnamy wkrótce. Jescze tylko kilka promocji za 50 zł i baj baj.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 2. Data: 2002-02-01 15:01:15
    Temat: Re: Inteligo - KASZANKA
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10 zł miesięcznie za prowadzenie.
    > Chyba się pożegnamy wkrótce. Jescze tylko kilka promocji za 50 zł i baj

    Co ja gadam. Jeszcze zapomniałem dodać za prowadzenie. To daje razem 14 zł
    miesięcznie za konto firmowe i prywatne. Pod warunkiem, że jest na nich 200

    Poza tym przelew zewn dla firm 1,49
    Ale na psy zeszli, a już ich zdążyłem dzisiaj pochwalić.

  • 3. Data: 2002-02-01 15:06:27
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    W dodatku piszą, że zmiany w taryfie wynikają z:
    - "doskonalenia oferty"?????? - w którym miejscu???????
    - "wniosków zgłaszanych przez państwa" - dawać mi tego kto zgłaszał wniosek
    o podwyżki!

    Niepoważni ludzie w tym Inteligo. Żartują sobie albo ograniczeni umysłowo.

  • 4. Data: 2002-02-01 16:36:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński"
> [...]
    wniosek
    > o podwyżki!
    >
    > Niepoważni ludzie w tym Inteligo. Żartują sobie albo ograniczeni

    widze ze sa tu tacy co lubia podyskutowac sami ze soba ;-)))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-02-01 16:52:14
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > widze ze sa tu tacy co lubia podyskutowac sami ze soba ;-)))

    Przecież to był "ciąg myślowy". Nie ma w tym żadnych sprzeczności, ani
    zaprzeczeń, ani nawet odrębnych opinii. Z tego wynika, że nie była to
    dyskusja. :)

  • 6. Data: 2002-02-01 17:10:37
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
> [...]
    > zł
    > Poza tym przelew zewn dla firm 1,49
    > Ale na psy zeszli, a już ich zdążyłem dzisiaj

    No to nieźle, a ja sie do nich chciałem przenieść.
    W tej sytuacji to lepszą ofertę ma VWB (przelew na
    3xZUS=5zł) ... albo poczekam na mBank .... chociaż
    wątpię aby był bardziej konkurencyjny (szczególnie
    w kontekście zapowiadanych zmian na Forum).

    Sark

    p.s. ciekawe ile sobie policzą za przelewy do US
    wg nowego wzornika ?

  • 7. Data: 2002-02-01 17:43:45
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > p.s. ciekawe ile sobie policzą za przelewy do US
    > wg nowego wzornika ?

    Z tym nowym wzorem do US to się trochę nie dziwię. Moim zdaniem to Związek
    Banków Polskich powinien opracować rozszerzenie norm dotyczących NBR,
    IBAN, elixiru, albo ZUS'om i US'om:) powiedzieć żeby spadali na drzewo.

    Moim zdaniem jednak jakieś rozszerzenie by się przydało do definiowania
    szczegółowych pól w tytułach przelewów.
    Weźmy pod uwagę takiego operatora telekomunikacyjnego który ma kilka
    milionów abonentów (zakładam jeden numer rachunku dla wszystkich).

    Jeden wpisze w tytule przelewu:
    oplłata tel. 7376497654
    inny wpisze że to oplata za fakturę nr 633447854874

    Jeszcze inny wpisze jedno i drugie w jednej lub w drugiej kolejności.
    Ktoś inny stwierdzi że ma w tyłku te wszystkie numery i poda tylko swoje
    pełne dane i miesiąc którego dotyczy płatność.

    Dla osób które miały by w ten sposób zaksięgować kilkaset tys. przelewów
    dzienni jest to zmora.

    Dlatego wydaje mi się że najlepiej jakby zostało opracowane jakieś
    rozszerzenie obecnych standardów, i wtedy każdy ZUS, US, czy większa firma
    mogłaby definiować swoje wzory wpłat. (coś jak baza numerów
    rozliczeniowych banków)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 8. Data: 2002-02-01 18:06:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym nowym wzorem do US to się trochę nie dziwię. Moim zdaniem to Związek
    > Banków Polskich powinien opracować rozszerzenie norm dotyczących NBR,
    > IBAN, elixiru, albo ZUS'om i US'om:) powiedzieć żeby spadali na drzewo.

    I Ustawie Prawo Bakowe? ;) Bo to wlasnie na podstawie tej ustawy sa
    wprowadzane te szczegolne wzory :)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 9. Data: 2002-02-01 18:59:55
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W tej sytuacji to lepszą ofertę ma VWB (przelew na
    > 3xZUS=5zł) ... albo poczekam na mBank .... chociaż
    > wątpię aby był bardziej konkurencyjny (szczególnie
    > w kontekście zapowiadanych zmian na Forum).

    osobiscie WĄTPIĘ aby oferta mbanku była konkurencyjana wobec inteligo
    choćby z ich forum widać - niemal czarno na białym, że na opłatę poniżej 10
    zl mieś (domysł) nie ma co liczyć.
    Podniesienie opłat w inteligo mnie też na początku strasznie wkurzyło - ale
    po chwili - muszę przyznać - że u nich zostanę - bo i tak nigdzie taniej nie
    dostanę tego - do czego się przyzwyczaiłem :-(.
    Chętnie przeniosł bym się do VW - ale oni mają:
    a/ spieprzony system
    b/ spieprzony system
    c/ spieprzone zabezpieczenia
    d/ zerową rekację na zgłaszane potzrzeby.
    Jeśli komuś VW pasuje - to nie zaprzeczam - jest to na dziś ostatnia możliwa
    alternatywa :-(((

  • 10. Data: 2002-02-02 15:01:15
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

> [...]
    >Ktoś inny stwierdzi że ma w tyłku te wszystkie numery i poda tylko swoje
    >pełne dane i miesiąc którego dotyczy płatność.

    no ale po to sa regexpy, zeby sobie ladnie z takimi rzeczami radzić ;-)
    bo albo masz "faktura" xxxxx, albo tel xxxxxx albo adres (opisany polami
    adresowymi)

    A zamiast regexpow mozna dla kazdej platnosci robic osobne subkonto, jak np.
    w plusie (pewna czesc numeru konta jest unikalna dla danego płatnika)

    >Dla osób które miały by w ten sposób zaksięgować kilkaset tys. przelewów
    >dzienni jest to zmora.

    mysle, ze powyzszymi metodami można poprawnie zaksięgować i 10^6 przelewów
    dziennie...

    grunt, to nie robić prostych rzeczy humanoidalnie ;-)

> [...]
    >rozszerzenie obecnych standardów, i wtedy każdy ZUS, US, czy większa firma
    >mogłaby definiować swoje wzory wpłat. (coś jak baza numerów

    np. dodatkowe pole do wyboru z listy (100 czy 200 pozycji),
    drugie dodatkowe pole, okreslajace numer tej wartosci
    i trzecie - date/okres platnosci

    Ale to chyba za skomplikowane, choc przy dzisiejszym, szybko zmieniajacym sie
    swiecie...
    ;-)

    --
    <xml-sig>