  • 1. Data: 2007-12-30 11:12:06
    Temat: Inteligo - Geting
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie.
    Pewna osoba wplaciła mi pieniadze na konto. Podal moje dane(z allegro) i w
    przelewie konto matki bo to jej konto.. I teraz mam pytanie.Czy taka wplata
    dojdzie do banku? Bo zmienione jest tylko imie.Tak jakby to bylo moje konto.
    I ile sie czeka na przelew?

  • 2. Data: 2007-12-30 12:24:32
    Temat: Re: Inteligo - Geting
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Czy taka wplata
    > dojdzie do banku? Bo zmienione jest tylko
    > imie.Tak jakby to bylo moje konto.

    Dojdzie - zasadniczo przelewy idą po numerach rachunków

    > I ile sie czeka na przelew?

    Z Getin sesje wychodzące są o: 8.20, 12.15, 14.30, w Inteligo przychodzące
    o: 10.30, 14.30, 17.30

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 3. Data: 2007-12-30 14:59:04
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > przelewie konto matki bo to jej konto.. I teraz mam pytanie.Czy taka wplata
    > dojdzie do banku? Bo zmienione jest tylko imie.Tak jakby to bylo moje konto.

    Do Premiera dochodzą przelewy na konto matki, to dlaczego miałyby nie
    dochodzić na konto szarego obywatela :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2007-12-30 18:47:34
    Od: "emn" <e...@w...com>

    > Do Premiera dochodzą przelewy na konto matki, to dlaczego miałyby nie
    > dochodzić na konto szarego obywatela :)

    Nie na konto matki tylko zony, Kaczynski nie jest juz premierem.

    pzdr

  • 5. Data: 2007-12-30 19:09:00
    Od: "Mark Topaz " <2...@g...SKASUJ-TO.pl>

    emn <e...@w...com> napisał(a):

    > Nie na konto matki tylko zony, Kaczynski nie jest juz premierem.
    W przypadku tego Kaczyńskiego to na konto męża albo matki.

  • 6. Data: 2007-12-31 08:09:39
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wplata
    > dojdzie do banku? Bo zmienione jest tylko imie.Tak jakby to bylo moje

    a dlaczego nie? moja żona zawsze w urzędachpodaje moje konto, np. skarbówka,
    mimo że nie mamy wspólnego i wszystko dochodzi.

    zasadniczo tylko z jakiegoś banku spóldzielczego raz mi ktoś wysłał i szło
    ze 3 dni, z reszty najwyżej dobę, o poczcie nie wspominam