  • 1. Data: 2007-12-30 10:54:20
    Temat: [mBank] Nieważny podpis cyforwy
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Witam serdecznie!

    Ostatnio przy odbieraniu wiadomości z mBanku o temacie "mBank -
    powiadomienie e-mail" Outlook 2000 ostrzega mnie, że "Ta wiadomość ma
    nieważny podpis cyfrowy; otwórz ją, aby uzyskać więcej informacji".
    Czy komuś z Państwa również pojawia się takie ostrzeżenie? Gdzie "leży"
    przyczyna problemu?

    Podpis cyfrowy, który Outlook "przyjmuje":
    E=k...@m...pl; CN="mBank, Bankowosc Detaliczna BRE Banku SA";
    OU=Digital ID Class 1 - Microsoft Full Service; OU=Persona Not Validated;
    OU="www.verisign.com/repository/RPA Incorp. by Ref.,LIAB.LTD(c)98";
    OU=VeriSign Trust Network; O="VeriSign, Inc."

    Podpis cyfrowy, przed którym Outlook ostrzega jako nie zaufanym:
    E=k...@m...pl; CN="mBank, Bankowosc Detaliczna BRE Banku SA";
    OU="www.verisign.com/repository/CPS Incorp. by Ref.,LIAB.LTD(c)99"; OU=DIN;
    O=BRE Bank SA; L=Warszawa; S=mazowieckie; C=PL

    Pozdrawiam, Łukasz!

  • 2. Data: 2007-12-30 11:10:43
    Temat: Re: [mBank] Nieważny podpis cyforwy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=39

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-12-30 11:37:10
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie tego podpisu... dlaczego Outlook nie
    potrafi odnaleźć wystawcy tego certyfikatu? Przez co nie działa opcja
    "Dziedzicz zaufanie po wystawcy".
    Pozdrawiam!