  • 11. Data: 2006-07-24 10:49:48
    Temat: Re: [Inteligo] Dużo pytań początkującego
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Pen wrote:

    > nawet jeśli pod przelew są zablokowane środki, to opłaty pobrane mogą
    > spowodować, że przelew nie pójdzie, liczą się środki w momencie
    > faktycznej realizacji (jeśli do PKO BP i Inteligo to od razu idzie po
    > przetwarzaniu, jeśli poza bank, to pierwszą sesją), jeśli chodzi o
    > opłaty, to żadna blokada ich nie powstrzyma ;)

    Napisałem w pytaniu co innego niż myślałem. Miało być:
    Czy pieniądze na prowizje muszę mieć o godzinie 23.59 dnia 20-ego, czy
    może wystarczy jeśli na 21-ego będzie zdefiniowany wcześniej przelew
    przychodzący z datą przyszłą z innego rachunku w ramach tego konta?

  • 12. Data: 2006-07-24 10:57:48
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Czy pieniądze na prowizje muszę mieć o godzinie 23.59 dnia 20-ego, czy
    > może wystarczy jeśli na 21-ego będzie zdefiniowany wcześniej przelew
    > przychodzący z datą przyszłą z innego rachunku w ramach tego konta?

    nie ma większej różnicy, bo jeśli nie będzie środków na opłatę, powstanie
    ujemne saldo, które się spłaci z przelewu przychodzącego zaraz po
    zakończeniu przetwarzania
    najpierw w każdym razie pobierają się prowizje, a potem idą przelewy

    choć zalecał bym jednak zadbanie o środki na opłaty, bo ujemne saldo (nawet
    chwilowe i niewielkie), może zaważyć np. na możliwości otrzymania debetu

  • 13. Data: 2006-07-24 11:00:07
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Użytkownik "Pen" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bez urazy, ale ja myślę, że nie wszystkie pytania zrozumiałeś...

    To całkiem prawdopodobne. Ważne, że od czasu, gdy ja korzystałem z Inteligo
    bank się zmienia jak widać i oby na lepsze... jak zaznaczyłem, korzystałem z
    usług tego banku jakiś czas temu i co tu dużo mówić... więcej nie zamierzam
    :-)

  • 14. Data: 2006-07-24 19:13:23
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości
    > Z konta Inteligo zrezygnowałem już jakiś czas temu, ale myślę, że niewiele
    > się zmieniło:

    > QuickMoney idzie natychmiast na konto prowadzone również przez Inteligo.
    > Standardowy idzie w sesjach elixir, zatem zasila konto później niż quick
    > money. Durne to rodzielenie, ale cóż...

    Bajdurzycie, az miło, kolego!
    Standardowy przelew z reguly idzie tez natychmiast!!!!!! - jedynie po
    polnocy az do rana czesto stoi w kolejce. Roznica polega przede wszystkim na
    tym, iz Quick Money NIE PRZEKAZUJE DANYCH NADAWCY!!!!!!!!

    Pozdrawiam
    SDD